Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

kenwoodje

blokeren lukt niet van email [spam]

Aanbevolen berichten

Hallo,

We gaan de Header zoeken, dat doe je zo bij Ziggo Mail:

Headers bekijken in Ziggo Mail

Selecteer het e-mailbericht waarvan je de headers wilt bekijken.
        Klik bovenin de pagina op de drie streepjes.
        Klik vervolgens op Bron tonen.

Kopieer die en stuur die via een pb naar mij toe (niet iedereen hoeft je mail adres te zien).

Of je moet zelf zien waar de afzender van vandaan komt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
  • Topicstarter
  •    27

er is geen afzender dat is juist de pest.

ze gebruiken mijn email adres en mijn wachtwoord meer zie ik niet

stuur mijn email adres wel even is dat voldoende?

aangepast door kenwoodje

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Hallo,

Het logje wat ik heb gekregen (via pb) was goed, ik ga het even uitpluizen.

Doe voor mij onder tussen het volgende:

Schakel uw Antivirussoftware tijdelijk uit en download  55f33d688c232-ZHPcleaner.PNGZHPCleaner via de volgende link:- ZHPCleaner.
    Klik op daar 5a30eebae1b4c-Screenshot-2017-12-13_ZHPC  en sla het op je bureaublad op.

Sluit alle programma's en internet browsers. Internet browsers zullen anders automatisch afgesloten worden.

ZHPCleaner uitvoeren

• Rechtsklik op ZHPCleaner.exe en klik op "Als administrator uitvoeren".
    • Klik op de knop "Akkoord" als je dit programma voor de eerste keer gebruikt.
    • Klik op "Scanner" en wacht geduldig tot dit klaar is.
    • Let op: Laat het programma nog niets repareren!
    • Na afloop staat er een tekstbestand met de naam ZHPCleaner.txt op je bureaublad, post deze als bijlage in je volgend bericht.
      (Het logbestand kan je ook terugvinden in de map %AppData%\ZHP.)

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Hallo,

Zijn de problemen gekomen na ManyCam?

Download de 577bf0efb8088-FRST.png&key=17a8e1ee47f9dFarbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links naar het bureaublad.

Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.
    Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren

Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie RunAsAdmin.jpgAls administrator uitvoeren.

• Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
    • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
    • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt en Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
    • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.

Een handleiding via een filmpje van Farbar Recovery Scan Tool kan je HIER vinden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
    Gast
    Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.