Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!


kenwoodje

blokeren lukt niet van email [spam]

    Aanbevolen berichten

    5 minuten geleden, Veng zei:

    Het is nog maar de vraag of je gehackt bent. Iedereen kan blijkbaar onder jouw naam emails versturen:
    https://www.byte.nl/kennisbank/spam/e-mail-onder-andere-naam-versturen

    Mogelijk dat de header iets oplevert.

    @Veng

     

    Header heeft de afzender prijs gegeven, maar wat "Kenwoodje" moet doen gaat even via pb.

    Dan weet je waar we ook nog mee bezig zijn :top:

     

    Maar ik wil nog even wat meer info voor ik een gepaste oplossing kan geven.

    Deel dit bericht


    Link naar bericht
    Delen op andere sites

    Hallo,

     

    63-20180328-003bd2.png
    Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.

     

    5af7f4ba11a8a-Screenshot-2018-5-10_tekstfixlist.txt

     

    • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie RunAsAdmin.jpgAls administrator uitvoeren.
    • Druk op de Fixen knop.
    • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
    • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.

    Een handleiding via een filmpje van Farbar Recovery Scan Tool kan je HIER vinden.

     

    Lees hierna je pb.

    Deel dit bericht


    Link naar bericht
    Delen op andere sites

    Hallo,

     

    Dan gaan we het zo doen:

     

    Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.
    Klik Windows knop plus R tegelijk in. 14-20170420-72a17d.png
    "Uitvoeren" opent vul daar Notepad in en klik daarna op "OK", Kladblok opent.
    Kopieer onderstaande code en plak dat in "Kladblok"

    start
    CreateRestorePoint:
    FF NetworkProxy: Mozilla\Firefox\Profiles\7mlv25ej.default -> type", 0
    EmptyTemp:
    end
    


    Ga naar Bestand - Opslaan als.
    Kies als locatie bureaublad.
    Bij "Bestandsnaam" zet je:fixlist.txt.
    Bij "Opslaan als type" selecteer je: Alle bestanden.

     

    Als het goed is staat er nu een text bestand op je bureaublad?

     

    Start de 577bf0efb8088-FRST.pngFarbar Recovery Scan Tool.
    Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer. (indien nodig)
    Druk op de Fix knop.
    Er zal u een logbestand aangemaakt worden (fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
    Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.

     

    Deel dit bericht


    Link naar bericht
    Delen op andere sites
  • Topicstarter
  •    27

    snap er niks van.

     

    heb Ziggo gebeld,en ik heb mijn naam en wachtwoord gewijzigd in de router en reset.

    hun zeggen dat het nu opgelost moet zijn

     

    heb de naam en ip van de spammer ook door gegeven.

    Deel dit bericht


    Link naar bericht
    Delen op andere sites

    57 minuten geleden, kenwoodje zei:

    snap er niks van.

     

    heb Ziggo gebeld,en ik heb mijn naam en wachtwoord gewijzigd in de router en reset.

    hun zeggen dat het nu opgelost moet zijn

     

    heb de naam en ip van de spammer ook door gegeven.

    Dat is ook een goede set (naam en WW veranderen), en zij zetten de IP op een blacklist hierdoor zou jij en anderen van deze spammer geen last meer moeten hebben.

    Dus kijk het even aan.

     

    Heb je nog wel de fix uitgevoerd?

    Deel dit bericht


    Link naar bericht
    Delen op andere sites
    Gast
    Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

    Logo

    OVER ONS

    PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

    ×
    ×
    • Nieuwe aanmaken...

    Belangrijke informatie

    We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.