Ga naar inhoud

Javascript void


Nova

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

 

Op mijn laptop met windows 7 probeer ik via citrix.com de workspace app te downloaden om thuis te kunnen werken. Dit programma is alleen beschikbaar voor mij voor windows (internet explorer) of mac. Het downloaden lukt alleen niet omdat ik steeds meldingen krijg, bij alle pagina's overigens, niet alleen bij citrix. Ik krijg 'pagina gereed met fouten' en 'javascript void (0)'. Ik heb al gezocht via google en van alles geprobeerd, firewall uit, beveiliging uit, scripts toestaan, cookies verwijderen, explorer updaten (dit lukt alleen maar via een update waar hij zelf mee komt naar explorer 8). Via microsoft verder updaten lukt ook niet, dan krijg ik dezelfde foutmeldingen.

 

Kan iemand me alsjeblieft helpen? Ik heb al zoveel geprobeerd maar kom op dit moment echt niet meer verder!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Bedankt voor je antwoord. Ik heb het geprobeerd maar krijg een foutmelding. Heb een foto bijgevoegd. 

 

Ik weet dat explorer ouderwets is en gebruik het verder ook niet. Van de workspace app is bekend dat het problemen met Edge geeft. Chrome had ik al geprobeerd maar krijg ik er ook niet op omdat ik daar ook foutmeldingen bij krijg. 

15411402593526125348390748577334.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bent nog met de oude internet explorer bezig. Heeft Windows 8.1 geen Edge?

Ga naar configuratiescherm / internet-optie en dan tab geavanceerd en dan onderaan op Opnieuw Instellen klikken.

 

Downloaden kan je op een ander computer of bij uw vriend of zo en dan op usb-stick zetten anders kan je onderstaande niet doen:

 

Download 536cf876403ee-AdwCleaner_Icon.pngAdwCleaner by Malwarebytes naar het bureaublad.

Klik met de rechtermuisknop op AdwCleaner en kies voor de optie RunAsAdmin.jpg Als administrator uitvoeren.

  • Klik vervolgens op de knop Nu scannen. (scan now)
  • Wanneer de scan gereed is klikt u vervolgens op de knop Reiniging en Reparaties. (Clean & repair)
  • Klik vervolgens in het informatiescherm op Schoonmaken en nu opnieuw opstarten. (clean & restart now)
  • Nadat de computer opnieuw is opgestart wordt AdwCleaner automatisch geopend, klik op Logbestand bekijken. (view log file)
  • Plaats dit logbestand als bijlage in het volgende bericht.
  • (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[C00].txt.)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Download de 577bf0efb8088-FRST.png Farbar Recovery Scan Tool van de onderstaande link en plaats het bestand op je bureaublad.

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren

  • Klik met de rechtermuisknop op FRST64.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam FRST.txt & Addition.txt op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.

Een handleiding via een filmpje van PC Helpforum kan je HIER vinden.

 

Als je problemen hebt bij het downloaden of uitvoeren van FRST, schakel dan je virussanner tijdelijk uit.

Lukt het dan nog niet, start dan de pc op in veilige modus en probeer het dan nogmaals.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.