Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Vriendelijk verzoek: whitelist www.pc-helpforum.be in je adblocker.

Beste bezoeker. Je ziet deze tekst omdat een adblocker, plugin of andere software onze advertenties blokkeert. PC Helpforum helpt jaarlijks gratis duizenden mensen met computerproblemen. Deze website en server kunnen we enkel onderhouden dankzij de inkomsten uit advertenties. Vandaar een vriendelijk verzoek: whitelist onze site zodat we jullie gratis verder kunnen helpen. Klik hier om te lezen waarom en hoe je kunt whitelisten.

Lien*73

sheet opent op week waar datum in valt

Aanbevolen berichten

• Topicstarter
  •    0
    12 uren geleden, alpha zei:

In de bijlage een opzet. Het bestand wordt geopend met de datums van de lopende week altijd groen gekleurd en bij opening zich altijd bevindend in rij 10. Bij invoer van een 0 in een cel onder een naam, wordt die cel oranje gekleurd; bij invoer van een 1 groen.
    Advies: maak, als je nog weinig ervaring hebt met Excel, de zaken niet al te ingewikkeld, want dan is de kans groot dat je je een hoop ellende op de hals haalt. 

PC-H Lien.xlsm

Bedankt Alpha, dat ziet er goed uit ! Inderdaad, niet te ingewikkeld, geen ellende noch stress voor ogen :-)

Ik ga 't volgende week (moet ermee starten in januari) eens rustig bekijken.

Met excel werken interesseert me wel, heb je een tip waar ik (online) beetje bij beetje iets kan bijleren ?

grts

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

• Topicstarter
  •    0

Bedankt emielDS. Dit ziet er ook handig uit, zal ik volgende week ook bekijken. Ik ga beide mogelijkheden eens online plaatsen voor een beperkte groep gebruikers, en vragen wat voor hen het meest makkelijke/overzichtelijke is.
    Ik laat zeker nog iets weten.

groetjes

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Soms wordt de lijst net op 'crisis' momenten geopend

Met dit in het achterhoofd heb ik nog een kolom bijgevoegd met een telefoonnummer. en een grote crisis knop. Zo krijg je direct te zien wie ervan wacht is en het telefoonnummer van betreffende medewerker.

Wacht.xlsb

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.