Ga naar inhoud

Ongewenste Reclame


Cil

Aanbevolen berichten

Ik krijg de laatste tijd rechtsonder in mijn beeldscherm de  hele dag door meldingen van websites die ik niet wil zien. Ik denk dat het popup is, klopt dat. Dat is heel vervelend. Ik krijg het niet weg. Hoe moet ik dat doen om die meldingen niet meer te krijgen? Ik heb al bij instellingen in Chrome gekeken bij popup en die staat geblokkeerd. Inmiddels uit een ander forumbericht de scan uitgevoerd van de FRST64. In de bijlage de 2 bestandjes.
Komt e.e.a. door downloaden van materialen vanuit 4 Shared?

Addition.txt

FRST.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je Firefox is verouderd.

Open Firefox en druk achtereenvolgens op de toetsen alt, h en f.

De update naar de recentste versie wordt nu gedownload en geinstalleerd.

Na de installatie moet je Firefox herstarten.

Of je kan de nieuwste versie hier downloaden.

 

We gaan 577bf0efb8088-FRST.png Farbar Recovery Scan Tool (FRST64.exe) opnieuw gebruiken.

Verplaats het bestand FRST64.exe van de map downloads naar je bureaublad.

 

  • Download de bijlage fixlist.txt en plaats het bestand op je bureaublad.

fixlist.txt

  • Dubbelklik op FRST64.exe om de tool te starten.
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk op de Fix knop.
  • Na de fix wordt een logbestand gemaakt (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan je volgend bericht.

Een handleiding via een filmpje van PC Helpforum kan je HIER vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nogmaals een vraag Ik zelf ben de beheerder van een PaintShopPro Club waar wekelijks nieuwe lessen worden geplaatst.

Nu is het de laatste tijd zo, dat er veel leden zijn die klagen dat ze de materialen (welke de schrijfsters van de lessen) bijplaatsen via 4 Shared, geblokkeerd worden door hun beveiliging, Nu heb ik net bij een van de leden een screentje gemaakt over een geblokkeerde site. toen we 4 shared openden. En zou willen weten of we dan in Norton die melding kunnen uitschakelen (want de download zelf werkt uiteindelijk wel. Om nu namens iedereen hier een apart topic van te maken lijkt me voor jullie ook verwarrend
 

image.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, Cil zei:

Bij betreffende Firefox was met ALT+H+F een melding dat Firefox upto date zou zijn? 

Volgens het logje zou je nog de versie 60.0 hebben.

De huidige versie van Firefox is 63.0.1

 

22 uren geleden, Cil zei:

Ook al gebruik je Firefox niet, zou dit het probleem dan kunnen zijn?

Waarschijnlijk niet maar als je Firefox toch niet (meer) gebruikt, kan je die beter verwijderen.

Dan loop je zeker geen risico om via dat kanaal besmet te raken.

 

We zullen de zaak van de geblokkeerde lessen later bekijken.

Eerst gaan we zorgen dat jouw pc weer clean is.

 

Heb je de fix met FRST al uitgevoerd?

Kan je dan het logje plaatsen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.