Ga naar inhoud

Ecoh Qad


Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Welke virusscanner geeft die melding?

 


Download de 577bf0efb8088-FRST.png&key=17a8e1ee47f9dFarbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links naar het bureaublad.


Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.
Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren

Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie RunAsAdmin.jpgAls administrator uitvoeren.

  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt en Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.


Een handleiding via een filmpje van Farbar Recovery Scan Tool kan je HIER vinden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Gert43 zei:

Bedankt zover voor de hulp en ik zie sinds gisteren geen melding maar van secoh qad dus hoop dat het weg is anders kom ik er zeker op terug.

Dit kan niet zo maar weg zijn het heeft te maken met een illegaal programma, mocht het verkeert zijn ingesteld laat je virusscanner het nu toe.

Hierdoor kan je gevaar lopen, ik raad je toch aan om de tool uit te voeren die ik adviseerde.

We kunnen dan kijken of je geen gevaar loopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.