Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Vriendelijk verzoek: whitelist www.pc-helpforum.be in je adblocker.

Beste bezoeker. Je ziet deze tekst omdat een adblocker, plugin of andere software onze advertenties blokkeert. PC Helpforum helpt jaarlijks gratis duizenden mensen met computerproblemen. Deze website en server kunnen we enkel onderhouden dankzij de inkomsten uit advertenties. Vandaar een vriendelijk verzoek: whitelist onze site zodat we jullie gratis verder kunnen helpen. Klik hier om te lezen waarom en hoe je kunt whitelisten.

Theo2602

Partitie verwijderen van EXTERNE HD

Aanbevolen berichten

Omdat één van mijn externe HD te vol raakte, heb ik een nieuwe aangeschaft.

De huidige HD heeft twee partities, en van één er van heb ik alles overgezet naar de nieuwe schijf.

Nu moet dus die partitie verwijderd worden, zodat op die vorige schijf maar één partitie meer overblijft, maar dan wel op de volle schijf.

Ik heb natuurlijk al op Google geweest, maar zoals steeds, kan men daar tussen de bomen het bos niet zien.

Bij sommige kan dit enkel na aankoop van software, volgens andere kan het gewoon vanuit Windows.

Wie kan mij helpen???

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

• Topicstarter
  •    12

En wijst dat alles goed aan? Verwijderen zodat de letter verdwijnt, en de schijf helemaal kan gebruikt worden? Ik ben geen held in zulke dingen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

• Topicstarter
  •    12

Als ik die 'merge' (samensmelt) vrrwijder ik dan geen bestanden? De ene partitie zou leeg zijn, de andere vol. Ik kan nu geen screendump plaatsen, want ik ben een van de twee partities aan het leegmaken. Als ik dat kan zal ik dat plaatsen, en dan kan je misschien daarop de aanduidingen zetten.

aangepast door Theo2602

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

• Topicstarter
  •    12

Voor een backup, heb ik nergens plaats. Ik ben nu een van de twee partities aan het kopiëren. Als dat klaar is, en ik heb nagezien of alles zeker is overgezet, zal ik die partitie leegmaken (formateren)

en dan zou die samensmelting kunnen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

• Topicstarter
  •    12

Ik kan vandaag niets meer doen, ik hoop dat er tegen morgen reacties komen van mensen die weten, wat er gebeurt als ik één partitie met schijfbeheer verwijder.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
    Gast
    Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.