Ga naar inhoud

Partitie verwijderen van EXTERNE HD


Theo2602

Aanbevolen berichten

Je kan het via schijfbeheer uitvoeren.

 

Zoals in eerder bericht vermeld eerst de niet meer gewenste partitie verwijderen dan kiezen voor uitbreiden.

 

Nederlandstalige handleiding met afbeeldingen in volgende link, scrol telkens naar partitie verwijderen en uitbreiden: https://www.windowscorner.nl/handleidingen/windows/partities-maken-of-aanpassen-met-schijfbeheer-van-windows.php

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Theo2602 zei:

Ik kan dat programma niet installeren, het wordt geblokkeerd door Windows Defender als hacktool

Ik denk dat het eerder een 'false positive' is (iets wat wordt aanzien als gevaarlijk maar het niet is)

Waarom denk ik dat?

> een tijd geleden gaf Malwarebites (malwarebestrijder) het bij mij ook aan als gevaarlijk en toen nam ik met hen contact op. Bij een volgende upgrade van Minitool reclameerde Malwarebites niet meer

> ik heb dus nog onlangs de versie geupgrade en ook Windows defender gaf geen problemen aan. Mogelijk doet die het dus wel bij een nieuwe installatie (zoals bij jou)

 

maar goed: het kan dus inderdaad even goed via Windows-zelf, probeer het op die manier maar even (en als je de link van Clarkie even volgt, hoef je zelfs geen plaatje meer te posten, maar ga je gewoon door tot je terug één partitie hebt.

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.