Ga naar inhoud

Partitie verwijderen van EXTERNE HD


Theo2602

Aanbevolen berichten

Vergeet mijn vorige reacties. Dit is wat er nu staat in schijfbeheer. Totale volumegrootte 1907716 = 2TB de grootte die het zou moeten worden

                                                                                                           Minimum schijfruimte weet ik niet wat de bedoeling is

                                                                                                            Selecteer minimum, begrijp ik helemaal niet

Is het juist dat, wanneer ik nu op volgende klik, de schijf 2 TB (1.907716) wordt en moet aan dat minimum iets veranderd worden?

 

 

image.png.7de1bfd8bbd0ab6d37d6ab03a70b691e.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onderstaande instructies zijn eigenlijk voor Partition wizard maar EASUS werkt op een gelijkaardige manier.

De vertalingen zullen niet altijd accuraat zijn maar ik denk dat je de strekking wel gaat mee hebben en ik heb er vertrouiwen in dat het je gaat lukken.

 

Verder gaande op de laatste afbeelding van EaseUS

Selecteer de H partitie en kies voor "move/resize partition" (Kan ook met een rechtsklik en dan iets in de zin van grootte aanpassen)

Je ziet nu aan de linkerkant van de schuifbalk een grijze zone, dat is dee niet toegewezen ruimte.

Sleep de linkerkant van de H partitie helemaal naar links en klik "OK"

Je ziet nu 2 lijnen bij "operations pending". (bewerkingen in behandeling)

Tot hiertoe is er nog niets gewijzigd aan je partities en kan je nog alles annuleren met "undo" en herbeginnen.

Als je zeker bent van de wijzigingen, klik je op "apply" (toepassen) en bevestig met "yes".

 

Succes.

 

aangepast door kweezie wabbit
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.