Ga naar inhoud

netwerkadapter instelling of windows 10


HADEVE2309

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Het Windows 10 wat nu op je desktop staat is netjes en schoon, deze zou je niet perse opnieuw hoven te installeren.

Het probleem licht bij hardware en daar is verder niks aan te doen dus heeft een schone installatie geen zin.

Maar 300MB is al meer dan genoeg voor normaal gebruik  om te internetten waarom heb je meer nodig of download je veel (films bv).

Dus als de desktop naar je zin draait zou ik het lekker zo laten of je moet andere bedoelingen hebben waardoor de die snelheid nodig heb.(600MB)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 45
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dank voor de reactie. Zo denk ik er ook over. Heb het abonnement aangepast naar 300 en dat werkt nu naar tevredenheid.

Monteur gaf ook nog als optie om het interne geheugen wat uit te breiden....er zijn nl nog 2 slots DDR2 vrij.

Ik heb mijn twijfels of de performance van de PC daarmee vooruit gaat. Wat denk U ???

Als het een goede optie zou zijn, wat moet ik dan gaan zoeken DDR-2, 2x2MB, 400MHZ …..SODIMM/DIMM ?

En wat betekent de "dual" in kanalen ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Ik denk dat de pc daardoor niet sneller gaat worden, je gebruikt een 64bits systeem dus het kan opgehoogt worden.

Maar test het eerst na de schoonmaak beurt eens uit hoe alles nu werkt.

 


4,00GB Dual-Kanaal DDR2 @ 400MHz (5-5-5-18) <== dit zit in je pc.

Hier enig uitleg over Deul-Kanaal:
https://www.pcinside.info/nl/inside/geheugen-uitleg/dual-en-triple-channel-geheugen/

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Abonnement is nu omgezet naar 300 en dat merk ik niet! Zoals de desktop nu draait ben ik echt zeer tevreden.

Rest mij nog 1 vraag...volgens de computerwinkel waar ik de netwerkkaart heb gekocht moet de kaart beide van de dualbands  2.4 en 5 aankunnen.

Als ik via wifi met een usb netwerkstick ga internetten krijg ik de keuze of ik 2.4 of 5 wil gebruiken. Als ik de band 5 kies...werkt de computer gewoon goed., 

Met mij beperkte computer kennis denk ik dat als de computer de 5 band aankan en de netwerkkaart het ook moet kunnen, de bekabelde verbinding dan sowieso altijd voor het 2.4 gedeelte van de router kiest ?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.