Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

5 uren geleden, JEANSPANJE zei:

Ik heb zoeven de Seagate schijf ingeplugd ZONDER ER IETS MEE TE DOEN.

Ik zie daarop nog steeds System backup 22 nov staan hetgeen ik gisteren niet kon wissen

Zie je de schijf in de verkenner waar je probeert te wissen?

Maak een printscreen van schijfbeheer met de schijf aangesloten.

Merk je een verschil in het gebruik van Windows als de externe schijf niet aangesloten is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

33 minuten geleden, clarkie zei:

Zie je de schijf in de verkenner waar je probeert te wissen?

Maak een printscreen van schijfbeheer met de schijf aangesloten.

Merk je een verschil in het gebruik van Windows als de externe schijf niet aangesloten is?

Ik heb langs verkenner de Seagate schijf gevonden en hierbij volgt een screenshot waarop hij gisteren niet voorkwam

Als ik op die Seagate klik staat er nog steeds die system backup van 22 nov di ik gisteren niet kon wissen en waardoor het afsluiten van mijn pc 2 uren duurde.

Alles op mijn pc schijnt goed te werken.  Wel is het zo dat bij het openen van verkenner Spotify NIET aanstond.  Ik heb dus ook nu Spotify geprobeerd en dit werkt ook goed.  Ik heb dus MET EN ZONDER SPOTIFY schijfbeheer bekeken en dit s in beide gevallen identiek aan de screenshot hieronder.

Hoe verder n u?

Capture.PNG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals al eerder vermoed door het feit dat je computer langzaam werkt als je de schijf gebruikt, het afsluiten uren duurt, dat de schijf niet te zien was in schijfbeheer dat in AOMEI de schijf ook verkeerd getoond werd, dat Crystaldiskinfo de schijf als slecht weergeeft......de harde schijf is defect en dient vervangen te worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, clarkie zei:

Zoals al eerder vermoed door het feit dat je computer langzaam werkt als je de schijf gebruikt, het afsluiten uren duurt, dat de schijf niet te zien was in schijfbeheer dat in AOMEI de schijf ook verkeerd getoond werd, dat Crystaldiskinfo de schijf als slecht weergeeft......de harde schijf is defect en dient vervangen te worden.

Kan een formattering van Seagate het probleem niet verhelpen.  Waarom lukte "file backup " wel met die slechte schijf?

Ik heb die slecchte schijf nu losgekoopled van mijn laptop met de veilige methode en dit is gelukt

Ik zal morgen op een andere harde schijf een backup met Easeus proberen te maken en ik hou U op de hoogte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Formatteren heeft geen enkele zin. 

De harde schijf bevat slechte sector(en), je gebruikt die schijf nota bene om bak-ups op te bewaren.

Is dus niet logisch dat je verder blijft werken met die schijf. vroeg of laat geraak je helemaal niet meer aan die bestanden met alle gevolgen van dien.

Je mag er zeker van zijn dat het probleem niet EASEUS is maar een slechte harde schijf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dus opnieuw 2 x een "File backup" and 2 x a "system backup" op een andere externe schijf uitgevoerd en alles loopt perfect.

Die "oude" Seagate harde schijf gaat meteen de prullenbak in.

Ook kan ik U melden dat het probleem van het wijzigen van de "Plan Name" door bv een datum erachter te schrijven eveneens verdwenen is .

Deze info kan misschien ook voor U nuttig zijn.

Die oude harde schijf had dus voorheen al een probleem.

Nu alle problemen opgelost zijn kunnen we deze topic sluiten maar niet zonder U eerst en vooral nog eens hartelijk te bedanken voor alle zeer professionele hulp aan al Uw medewerkers

Met mijn oprechte groeten en tot volgende maal (maar niet te vroeg hoop ik):thankyou-bor:

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.