Ga naar inhoud

internet gaat soms ineens waanzinnig traag maar enkel op laptop


t.d.

Aanbevolen berichten

  • 3 weken later...
  • Reacties 57
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hallo, dat met de opstarters heeft nog niets opgeleverd... maar vandaag gaat het weer waanzinnig traag. althans, de laptop gaat nu ok maar een filmpje vanop youtube bekijken via tv? eerste vijf seconden geen probleem, dan blijft ie een kwartier hangen om te laden... is er nog iets dat ik kan proberen want ik word er knettergek van!!

 

ik ben trouwens ondertussen overgestapt van fibernet 100 naar fibernet 200 dus in principe zou het een pak sneller moeten gaan... maar da's dus niet het geval

 

alvast bedankt!

Untitled-1.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 


Doe eens een speedtest:

Ga naar de website speedtest en klik in het midden van het scherm op GA.
Wacht tot dit klaar is en klik dan rechts boven op RESULTATEN.
Op de pagina die opent klik rechts onder op het teken zie bij nummer 1.

5b8ffeb58775f-Screenshot_2018-09-05_Resu

In het schermpje wat opent kopier en plak de link onder Forum zie nummer 2. in je volgende antwoord.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7952200191.png

 

lijken me op zich niet zo slechte resultaten... maar terwijl de test bezig is, heeft ie wel de grootste moeite om de advertenties op de pagina binnen te halen. en da's vaak zo. alles hapert precies de hele tijd en schiet dan ineens terug in actie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sowieso simpeler dan je huidige Windows terug fatsoenlijk in orde krijgen hoor. Van hieruit kunnen we niet altijd alles oplossen omdat we de pc zelf niet in handen hebben waardoor we geen zicht hebben op info die van belang kan zijn om de bestaande problemen op te lossen.

Echter, indien je vooruitziend bent geweest dan beschik je over een aantal systeem backups waarvan er minstens eentje dateert van de tijd dat alles nog normaal werkte. Daar zo een backup terug te zetten zijn je problemen binnen het uur helemaal van de baan.

Helaas stellen we bijna dagelijks vast datook nog in 2019 een groot aantal computergebruikers geen backups maakt, noch van de data, noch van het Windows systeem of de volledige systeemschijf. Vreemd, als je het mij vraagt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, t.d. zei:

7952200191.png

 

lijken me op zich niet zo slechte resultaten... maar terwijl de test bezig is, heeft ie wel de grootste moeite om de advertenties op de pagina binnen te halen. en da's vaak zo. alles hapert precies de hele tijd en schiet dan ineens terug in actie

Ik vind het wel een slecht resultaat als je dit abonnement heb: fibernet 100 naar fibernet 200

Doe de laptop eens bedraad aansluiten en dan een speedtest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.