Ga naar inhoud

Problemen internet


Yoyo

Aanbevolen berichten

5 minuten geleden, abbs zei:

Hallo,

 

Kan je pc eens rechtstreeks op de modem/router aansluiten van de provider (dus de losse router er tussenuit houden).

Hoe gaat het dan.

Dit is hoe ik altijd werk. Ik ben rechtstreeks met een internet kabel verbonden met Telenet bakje (de juiste naam ontsnapt mij) waar internet in huis komt.

 

Wat wifi betreft en die andere computer: van dat Telenet 'bakje' is er een internetkabel die naar een stopcontact gaat naast dat telenetbakje (laten we dit kabel 1 noemen). En dan is er een wifi toestelletje in een stopcontact in de kamer waar die andere computer draadloos mee verbonden is.

Ik heb nu ook die draad 1 van de telenet verwijderd, zodat alles van die wifi bedradeing verwijderd is van telenet, maar de problemen blijven 😞

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hallo,

 

Doe eens een speedtest:

Ga naar de website speedtest en klik in het midden van het scherm op GA.
Wacht tot dit klaar is en klik dan rechts boven op RESULTATEN.
Op de pagina die opent klik rechts onder op het teken zie bij nummer 1.

5b8ffeb58775f-Screenshot_2018-09-05_Resu

In het schermpje wat opent kopier en plak de link onder Forum zie nummer 2. in je volgende antwoord.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, Yoyo zei:

Het is nu gelukt om tot die pagina met GA te gaan (het duurde een eeuwighied tot ik die webpagina kreeg te zien) , maar als ik nu op GA klik gebeurt verder niets...

Ik zie dus ook nergens 'resultaten'...  😞

 

Heb je dit met beide pc's?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na 4 maal proberen heb ik na GA dan toch een resultaatblad gekregen, dan krijg ik geen venster zoals je in je post toonde, wel dit:

 

speed1.thumb.JPG.6c01489b77b0be351a97d704e4f25cee.JPG

 

 

Als is export results klik krijg ik een csv bestand te openen met excell:

 

speedtests-2018-11-29-192125.csv

 

Of dit bij de andere computer ook zo is weet ik nog niet. Ik moet aan andere persoon toelating vragen om in die computer in te loggen. Kan wat tijd nemen. Even geduld.

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ter informatie: het heeft 6 minuten geduurd tot internet bij uw onlinespeedtest is geraakt !

De tet zelf was vrij vlug voltooid, zie resultaat;

speed2.thumb.JPG.9a2f69c6f8f0d7e60c51429b46816c6b.JPG

 

Ik heb ondertussen ook toegang tot die andere computer gehad (moest eerst weer die wifi in orde brengen) , maar na die GA toets te drukken geeft hij weer zo'n document waar niets instaat.

Ik zal op die computer nu ook uw online speedtest laten draaien - even geduld wat dit neemt weer 6 tal minuten om tot die site te geraken 😄

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Begrijpelijk dat je niet kan internetten de snelheid is bijna 0.

Wat is het abonnement wat je heb bij "telenet" hoeveel MB?

 

Heb je het modem van telenet wel eens goed gereset, dat doe je door de stekker uit het stopcontact te halen.

15 sec wachten en dan weer er in doe, wacht geduldig tot hij weer geheel is opgestart.

Meet daarna weer je snelheid is die dan weer zo laag moet je morgen "telenet" bellen en je probleem voorleggen dat je bijna geen verbinding heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij die andere computer is het nu ook gelukt om die onlne speedtest uit te voeren. Ik heb wel 3 maal moeten proberen, als ik klikte om te test uit te voeren gebeurde er niets.

De resultaten zijn als volgt,

 

reactietijd       downloadsnelheid     upload snelheid

364ms                    0.2Mbps                  0,9Mbps

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.