Ga naar inhoud

Stem Google assistent veranderen


sers

Aanbevolen berichten

  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Het je onderstaande al geprobeerd ( van dat plaatje wat je hebt geplaatst):

 

Via het zijmenu> Meer instellingen> Voorkeuren> Assistant Voice is het menu in de Google Home-app te bereiken. Via Google Assistent navigeer je via Instellingen> Google Assistent> Instellingen> Voorkeuren> Assistent Stem naar hetzelfde menu. Je ziet hier dan een lijst met stemmen die je moet selecteren om een voorbeeld te beluisteren. Het geheel is behoorlijk saai en Google heeft nu wat kleur in het menu.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat u gelijk heeft met de opmerking dat er nog geen stemverandering in het Nederlands mogelijk is.

Ik zag in een artikel van androidplanet staan:  ""Google heeft namelijk een mannelijke optie toegevoegd. Deze heeft nog steeds een Amerikaans accent, maar je zit in ieder geval niet meer vast aan de vrouwelijke optie. Je kunt de nieuwe stem instellen op je smartphone, tablet, Google Home en Chromebooks met de Google Assistant. Daarvoor volg je onderstaande stappen.

Zo stel je de nieuwe Google Assistant-stem in

  1. Open de Google Home-app op je smartphone (is te downloaden in de Play Store);
  2. Druk op de drie streepjes linksboven om het zijmenu te openen;
  3. Druk onder het kopje ‘Google Assistant’ op de ‘More settings’-knop;
  4. Kies hier voor de optie ‘Preferences’, en vervolgens ‘Asisstant Voice’;
  5. Je kunt nu kiezen uit de twee stemmen. Voice I is de huidige vrouwelijke stem, met Voice II kies je voor een mannelijke versie.
Een "Amerikaans accent" betekent volgens mij niet dat hij Engels spreekt maar Nederlands met een Amerikaans accent.
 
Ik denk dat we inderdaad moeten afwachten
 
Hiermee kunnen we het onderwerp afsluiten. Ik bedank allen voor uw inbreng
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.