Ga naar inhoud

Flikkerend beeldscherm


oscarvdbos

Aanbevolen berichten

Goedendag, ik heb sinds 2 dagen last van een flikkerend beeldscherm. Ik heb mn pc al op een andere monitor aangesloten maar het probleem ligt niet bij mijn monitor. Ook heb ik mijn videokaart in een andere poort gestopt van mijn moederbord en het probleem was er nog steeds, naar mijn mening zou het dus aan mijn videokaart kunnen liggen. Ik heb gisteren een nieuwe videokaart aangeschaft en deze in mijn pc gezet, tot mijn verbazing deed mijn pc precies hetzelfde wat hij met de oude videokaart ook deed. Het ligt dus niet aan mijn videokaart.... heeft iemand enig idee wat het probleem zou kunnen zijn en wat voor oplossingen er zijn? 

Hier onder heb ik een video gestuurd van hetgene wat mijn pc doet

Groetjes  

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Leono zei:

Aan de geplaatste afbeelding zie je toch duidelijk dat er bij mij alleen audio is?

Neen, geen audio, ik hoor helemaal niets.

Er gebeurd helemaal niets als ik op de Play-knop klik.

 

6 minuten geleden, Leono zei:

Geen filmpje!

Dan ligt het waarschijnlijk aan jouw pc, hier op 3 pc's & iPad zie ik het filmpje met wat geluid op de achtergrond.

Wat je heb geplaatst, doet niets. 

Maar goed, we gaan hier off-topic in het topic van oscarcdbos, en dat is niet de bedoeling.

In iedergeval is het filmpje dat geplaatst is (2 x) door oscarcdbos prima.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.