Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Aanbevolen berichten

Beste, Ik wil graag muziek van you tube converteren naar een mijn laptop. Zodat ik het van mijn laptop op mijn Android tel. kan zetten en daar beluisteren.
    Welk programma is daarvoor het meest geschikt??

Dank

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Uittreksel uit de forumregels

- Voor alle Google-producten (o.m. YouTube) bieden wij - om redenen van auteursrecht - geen bijstand bij vragen omtrent het downloaden of het gebruik van programma's die het downloaden van illegale content toelaten (o.m. alle types van YouTube-downloaders).

Om die reden wordt je vraag dan ook afgesloten zonder gevolg.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
    Gast
    Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
        39.067
      • Meeste online
        1.622

Nieuwste lid
      bamboebeertje
      Registratiedatum
    • Gerelateerde inhoud

• Door jupi
        Hey, op mijn pc met windows 7 kan ik mijn download map map wel zien staan maar ik kan er geen bestand uit openen.
        Wanneer ik een .exe downoad kan ik hem dus ook niet installeren. Naar dit mapje gaan in de verkenner lukt wel.
        Staat dan op C:\Windows\System32\config\systemprofile\Downloads en daar zie ik dus alles staan maar open geeft foutmelding in de trend van systeem kan map niet vinden.
        Downloaden doe ik met chrome als dat iets zou uitmaken maar denk dat zelf niet want ik zie ze wel staan.
        Alvast bedankt voor de hulp!
      • Door joska
        Beste,

Heel regelmatig luister ik muziek via youtube, dat ging altijd goed, maar opeens loopt mijn laptop telkens vast.
        Dan hoor ik alleen nog een hardgeluid, maar geen muziek meer.
        Momenteel heb ik dit probleem tientallen keren op een dag.
        Ook veranderen diverse instellingen in Chrome van zelf.

Misschien kan iemand mij helpen.

Bijvoorbaatdank !!
      • Door WirSindAlive
        Hallo,

Ik heb als heel lang het volgende probleem. Omdat mijn laptop zich te ver van de modem bevindt, kan ik wifi niet gebruiken, maar moet ik mij via een netwerkkabel aansluiten op het internet. Nu is het zo dat de internetverbinding heel regelmatig uitvalt. Doorgaans heb ik internet voor enkele minuten, dan valt de verbinding weg. Vervolgens moet ik de netwerkkabel even uittrekken en weer insteken, en dan heb ik weer internet. Dit is al een hele tijd zo, al enkele jaren, en ik kan niet echt zeggen wanneer het begonnen is. Ik red me dus al die tijd met het constant in- en uittrekken van de kabel, maar nu ben ik het grondig beu.

Zelf ben ik helaas niet zo'n grote held op vlak van internetverbindingen en dergelijke, dus ik vroeg me af of iemand me hiermee misschien zou kunnen helpen?

De verbinding valt gegarandeerd weg, maar als ik bijvoorbeeld een YouTube-filmpje bekijk, heb ik de indruk dat de verbinding veel sneller wegvalt. Anderzijds, als ik een torrent download via µTorrent bijvoorbeeld, lijkt het alsof de verbinding niet of nauwelijks wegvalt. Maar ik zie het niet zitten om constant een up- en downloadverkeer van torrents te laten openstaan.

Iemand een idee?
        Bedankt alvast!
      • Door JDAV
        Af en toe loopt Chrome vast als ik een YouTube filmpje bekijk. Ik heb dit al een paar keer gehad.
        Ik heb dit niet op Firefox maar gebruik die browser niet omdat ik daar andere problemen mee heb.
        Hopelijk kunnen jullie me helpen.
        Alvast bedankt.
      • Door samve_000
        Het ging van zelf dat plotseling elke keer wanneer ik video's afspeel dat de video lijkt op pauze te staan ik kan hem doorspoelen maar het blijft gewoon stilstaan...
        Behalve Youtube die zegt dat er een fout opgetreden is en Vemeo geeft een zwart scherm het 
        [object MediaError]  

Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.