Ga naar inhoud

Continue BSOD bij starten


spookie2005

Aanbevolen berichten

Dat gaat voorlopig beter en ik ben pas zondag terug bij die andere pc's. Ik heb ondertussen heel wat opgezocht en ben tegengekomen dat heel wat mensen problemen ondervinden met Seagate harde schijven en Windows 10, kan dit? Die pc met linux en windows 10 is een Seagate en deze hier ook? Gewoon even vragen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Seagate heeft nochtans geen slechte reputatie.

Het kan natuurlijk altijd zijn dat er een schijf is die wat minder presteert.

Het is weinig waarschijnlijk dat windows 10 meer problemen geeft met bepaalde schijven dan andere windows versies.

Als andere windows versies geen problemen hebben met een schijf, dan heeft windows 10 meestal ook geen problemen met de schijf.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Kweezie Wabbit,

 

Wanneer ik windows installeer, zorg ik er altijd voor dat de data gescheiden is van het systeem. Ik heb dus windows op beide pc's geherinstalleerd met programma's en al. Het had wat voeten in de aarde omdat ik dan eerst alle schijven moest ontkoppelen behalve de systeemschijf maar het lijkt momenteel allemaal gelukt. Ik denk dan ook dat ik eerst zal verder kijken of ik nog problemen ondervind.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10/1/2019 om 10:24, kweezie wabbit zei:

Heb je bij het herinstalleren van windows ook de schijf geformatteerd?

 

Laat maar weten of alles goed blijft werken, dan kunnen we dit probleem afsluiten.

Ik heb de partitie gewist via gparted en na dus alle andere schijven te ontoppelen is he tgelukt en heb ik voorlopig daar geen blue screens meer. Op die andere pc had ik ook maar af en toe een BSD

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.