Ga naar inhoud

Outlook 365 bureaubladmelding uitzetten werkt niet


Wilco123456

Aanbevolen berichten

Indien je enkel zou werken met Outlook dat behoort tot Microsoft Office 365 zoals door jouw vermeld in de titel, was je vraag opgelost door je zelf geplaatste tip of die van mij uitvoeren.

 

In jouw geplaatste afbeelding zie ik ook de mogelijkheid: vlag instellen. Dat komt volgens mij niet van Outlook 365 van Microsoft Office 365 maar van de App Mail of Outlook.com, een online versie.

Indien je niet zeker weet hoe de App heet vermeld dan in je volgend bericht wat je doet om je e-mailprogramma te openen en of maak afbeeldingen en plaats die in je volgend bericht.

 

2018-12-28_12h42_07.png.9ef35d433e8c8ba849c32ac87ef23669.png

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28/12/2018 om 12:45, clarkie zei:

Indien je enkel zou werken met Outlook dat behoort tot Microsoft Office 365 zoals door jouw vermeld in de titel, was je vraag opgelost door je zelf geplaatste tip of die van mij uitvoeren.

 

In jouw geplaatste afbeelding zie ik ook de mogelijkheid: vlag instellen. Dat komt volgens mij niet van Outlook 365 van Microsoft Office 365 maar van de App Mail of Outlook.com, een online versie.

Indien je niet zeker weet hoe de App heet vermeld dan in je volgend bericht wat je doet om je e-mailprogramma te openen en of maak afbeeldingen en plaats die in je volgend bericht.

 

2018-12-28_12h42_07.png.9ef35d433e8c8ba849c32ac87ef23669.png

 

 

 

Ik weet inderdaad niet hoe de app heet helaas. Ik heb een outlook icoontje op mijn werkbalk en dat klik ik aan als ik mijn mail wil gebruiken. Maar als ik outlook niet heb geopend, krijg ik toch de melding. Ik heb net even een test gedaan, door op Mail en ook door op Outlook te klikken (zichtbaar op de foto) en in beide gevallen kom ik dan in een scherm met mijn mails, maar het ziet er anders uit dan via het Outlook icoontje. Lijkt dus toch een online versie te zijn. Ik zal kijken of ik in die omgeving kan vinden hoe ik de meldingen uit kan zetten. Of als jij het weet, hoor ik het graag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Wilco123456 zei:

Ik weet inderdaad niet hoe de app heet helaas. Ik heb een outlook icoontje op mijn werkbalk en dat klik ik aan als ik mijn mail wil gebruiken. Maar als ik outlook niet heb geopend, krijg ik toch de melding. Ik heb net even een test gedaan, door op Mail en ook door op Outlook te klikken (zichtbaar op de foto) en in beide gevallen kom ik dan in een scherm met mijn mails, maar het ziet er anders uit dan via het Outlook icoontje. Lijkt dus toch een online versie te zijn. Ik zal kijken of ik in die omgeving kan vinden hoe ik de meldingen uit kan zetten. Of als jij het weet, hoor ik het graag.

Hierbij nog een foto. Het tweede icoontje van rechts is wat ik  normaal gebruik. Als ik in de pop up melding op Mail of Outlook klik, dan verschijnt het icoontje dat er naast staat (rechts ervan)

IMG_0904.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn te lezen dat het probleem opgelost is.

 

Blijkbaar kwam die melding van de App Mail die een onderdeel is van Windows, dus standaard aanwezig is na de installatie van Windows 10.

Als je via start (de windows knop)  naar alle Apps gaat en dan naar de M scrolt kom je uit bij Mail.

2018-12-30_08h29_27.png.ed26a7eebae4324d5f7ca6b095a57ffd.png

 

2018-12-30_08h30_36.png.0e52eb779b14a09df716fa1723e403a5.png

 

Je zal zowel in de App Mail als in Outlook je e-mailaccount aangemaakt hebben.

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.