Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen.

Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

BartjeP

user profile service

Aanbevolen berichten

hoi,

sinds gisteren kan ik me niet meer aanmelden op mijn administrator account van windows. 

het is niet dat ik mijn wachtwoord niet meer weet maar als ik het wil openen verschijnt de tekst dat Users Profile Service mijn account niet kan laden.

Iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen aub ?

had al ergens gelezen dat systeemherstel een optie was maar dat gaat niet zonder de machtiging van administrator en als ik dat probeer verschijnt het bericht dat ze de file/map niet vindt.

als ik een andere account aanmaak dan staat de helft van mijn programma's er natuurlijk niet meer in en dan las ik dat je een account kan overzetten maar dan moet je ook de machtiging van administrator hebben 

alvast bedankt voor jullie tijd 

grtz 

bart

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

• Topicstarter
  •    0

hoi droske,

Eerst en vooral dank u voor het antwoord.

Ik heb het ondertussen al geprobeerd maar dat heeft mij  niet geholpen.

Kan zelfs zonder machtiging geen software meer installeren.  Heb de belangrijkste mappen kunnen overzetten naar een ander account maar die krijg ik zonder machtiging dus niet open he.

Had gehoopt een tweede account ook als administrator in te stellen maar dat lukt me dus ook niet ofwel doe ik het verkeerd, wat eigenlijk op hetzelfde neerkomt :p 

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

• Topicstarter
  •    0

beste droske,

ik heb uiteindelijk de instellingen via ultimate Windows tweaker kunnen veranderen van de accounts en een tweede administrator kunnen aanmaken.

via die tweede heb ik dan de eerste uitgezet en de hele map overgeplaatst van de ene naar de andere :) 

kan er wel niet meer op, want hij wil hem niet laden maar de inhoud ervan heb ik toch kunnen recupereren :) 

bedankt voor u tijd ;) 

aangepast door BartjeP

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

• Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
        39.629
      • Meeste online
        1.765

Nieuwste lid
      Bertju
      Registratiedatum
    • Gerelateerde inhoud

• Door Peter Boels
        Mijn echtgenote had een messenger account zonder facebook account erbij. Gisteren probeerden we ze ook aan te melden op facebook, onder dezelfde login credentials en nu is haar vorige messenger account niet meer zichtbaar, terwijl ze op de nieuwe account geen enkel contact meer zichtbaar is en geen enkel bericht (dus blanco geschiedenis). Hoe kan ik de originele messenger account terug activeren en de "nieuwe" facebook profiel deleten? Beiden refereren naar hetzelfde GSM nummer als login credential. Als ik de oude account selecteer tussen mijn geschiedenis in Messenger, zie ik wel de geschiedenis, maar krijg bericht "Deze persoon is niet beschikbaar op Messenger". HELP!

• Door Peter Boels
        Mijn echtgenote had een messenger account zonder facebook account erbij. Gisteren probeerden we ze ook aan te melden op facebook, onder dezelfde login credentials en nu is haar vorige messenger account niet meer zichtbaar, terwijl ze op de nieuwe account geen enkel contact meer zichtbaar is en geen enkel bericht (dus blanco geschiedenis). Hoe kan ik de originele messenger account terug activeren en de "nieuwe" facebook profiel deleten? Beiden refereren naar hetzelfde GSM nummer als login credential. Als ik de oude account selecteer tussen mijn geschiedenis in Messenger, zie ik wel de geschiedenis, maar krijg bericht "Deze persoon is niet beschikbaar op Messenger". HELP!
      • Door Lieke Petit
        Ik heb windows 7 professional maar door hackers werkt mijn code blijkbaar niet meer en ben ik heel veel kwijt. Daarom wil ik windows 10 installeren maar ik heb geen code meer. Hoe kan ik toch windows 10 installeren? grt
      • Door MasterMouse
        Ik heb voor mijn dochter een Google account gemaakt voor op de Tablet. Nu kwam ik erachter dat ze daardoor niet meer op youtube kon. Heb haar google account verwijderd. Nu is haar tablet vergrendeld. Ze vragen om een code van de ouder. Ik heb nooit een code ingesteld. Ik kan haar google account niet online herstellen. Via Family link lukt het ook niet omdat haar account niet meer bestaat.. dus kom er niet meer in. Dus de Tablet blijft vergrendeld.

• Door Marijke Krekels
        Ik heb een nieuwe pc succesvol gebouwd en geïnstalleerd. Laatste stap was mijn twee HDD's uit mijn oude pc halen en in mijn nieuwe pc bouwen. Deze HDD's stonden in oude pc in RAID-1. 
        Mijn nieuwe pc ziet de schijven niet in windows verkenner, maar wel in schijfbeheer, echter is deze gehele schijf als 'niet-toegewezen ruimte'. 

Vervolgens heb ik de HDD's uit nieuwe pc gehaald en weer in oude pc gekoppeld, zodat ik back-up kan maken van de twee HDD's op externe harde schijf. Maar nu komt het probleem, de twee HDD's zijn ook in mijn oude pc niet meer zichtbaar in windows, alleen in schijfbeheer met dezelfde 'niet-toegewezen ruimte'.

Ik heb tig berichten op fora gelezen, wat de oplossing kan zijn, maar helaas zonder resultaat. Overal lees ik dat ik de schijf gewoon zou moeten kunnen lezen (zelfs 1 van de 2 schijven aangezien ze volledig gespiegeld waren RAID1). Ik heb alle SATA-poorten geprobeerd, de Marvell SATA controller doet het goed, de BIOS staat goed ingesteld. (in de intel rapid storage technology staat dat de twee schijven non-raid disks zijn, ik kan hier kiezen voor recovery volume options, maar ik durf deze niet te kiezen, bang voor dataverlies).

Specs oude pc en HDD:
        Windows 7 (OS)
        2x Seagate Barracuda Green 2tb (HDD)
        Gigabyte GA-Z68XP-UD3P (moederbord)
        Corsair TWIN3X4096 (geheugen)
        Intel Core i5 2500K (processor)
        Crucial RealSSD C300 128gb (SSD)

Dat ik de twee schijven niet in dezelfde RAID1 kan bouwen in mijn nieuwe pc maakt me even niet uit, het enige wat nu van belang is, hoe ik mijn data van de HDD kan kopiëren (zodat ik daarna de twee schijven schoon kan installeren op mijn nieuwe pc).

Misschien overbodig te noemen, maar ik heb behalve afkoppelen en aankoppelen van de sata-kabels helemaal niets met de schijven gedaan in BIOS of OS).

Als bijlage afbeeldingen van de SMART van beide schijven.

Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...