Ga naar inhoud

Hoe krijg ik die melding weg?


Liesbeth*

Aanbevolen berichten

  • Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

22 uren geleden, Liesbeth* zei:

Tubing is inderdaad een groep van 5 personen.

Het is een groep waar in je leert om van een plaatje een tube te maken.

En de cursus word gegeven door Ann.

 

4 uren geleden, Liesbeth* zei:

Ik heb meerdere groepen en daar heb ik dit probleem niet bij.

Alleen bij deze daarom is het ook zo vreemd, en verwijderen en opnieuw aanmaken??

Ik stuur alleen de mail naar Ann en verder niks een ander zal die misschien ook krijgen geen idee.

 

Je maakt groepen aan maar de e-mail gaat maar naar 1 persoon. 

Je hebt het toch over een mailgroep? Een mailgroep gebruik je om 1 bepaalde e-mail naar meerdere personen tegelijk te sturen, alle personen in die groep ontvangen dan die e-mail.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben lid van die groepen maak ze niet zelf aan.

Ik krijg via die groepen mail te gestuurd en dan kan je ze bedanken als je dat eventueel wilt.

 

Alleen waar het nu omgaat is ook een groep aangemaakt door Ann Ik krijg van haar een plaatje en die moet ik uittuben.

Dan stuur ik het naar haar toe op en zij controleert of ik het goed heb gedaan dus ik maar ze zelf niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Dus Ann stuurt een groep e-mail (naar een vijftal personen) waarin een oefening aanwezig is.

Jij maakt die en verstuurt die terug.

 

Klopt het dat jij dat via beantwoorden doet, dus je stuurt het terug naar tubing@.....

 

Probeer eens als je het terug stuurt enkel het e-mailadres van Ann te gebruiken. Heb je het probleem dan nog?

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de eerste afbeelding- dus je eerste e-mail-  hieronder is te zien dat het onderwerp (1) van de mail Les_005 is.

In het blauwe vak (2) staat het e-mailadres van de verzender (jij neem ik aan).

In het groene vak (3) staat het e-mailadres naar wie je verzend. Is dat een groep e-mailadressen of 1 enkel e-mailadres?

 

 

2018-12-30_08h43_37.png.ce29c7bb79405096b329aa696ab45181.png

 

De tweede mail, waarin de melding spoofbericht aanwezig is.

Wat hier opvalt is dat nu de titel {Tubing} Les_005 noemt.

 

Vraag me ook nog altijd af als je de e-mail beantwoordt welk e-mailadres je gebruikt..... de groep of 1 enkel e-mailadres want bij Aan staat telkens tubing.

 

2018-12-30_08h43_23.png.b21d76474da63fe1baa698543b0703ca.png

 

 

Ik heb er een e-mail die naar mij gericht is bij gehaald.

Bovenaan de titel, dan de verzender. In dit geval Zalando.

In het groen staat aan ik met een neerwaarts pijltje erachter. Als je daar op klikt krijg je meer info zoals te zien hieronder.

In de rechthoek staat weer van wie het komt, het volledig e-mailadres of adressen aan wie het gericht is.

Weer het onderwerp.

 

2018-12-30_08h44_04.png.40db1aadb511a77e80ae5eba77ac5aec.png

 

Je moet eens in jouw 2 e-mails de info die je krijgt door op het neerwaarts pijltje te klikken met elkaar vergelijken.

Wat valt jouw daar op? Let bij het vak aan: op naar welk e-mailadres of meerdere adressen de mail gaat en hoe de schrijfwijze is.

 

 

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

In jouw bericht staan gegevens die er beter niet staan, een moderator zal die verwijderen.

Heb in volgende bericht de opgekuiste versie geplaatst.

 

heb zo geen idee wat de oorzaak is. dat wordt filteren. Hopelijk zijn er leden die wel zulks tegen gekomen zijn en hier meer over weten.

 

Wat wel duidelijk is nu....er wordt er 2 maal een mail verstuurd, 10h05 en 10h06. In de laatste mail waar jouw probleem opduikt is duidelijk sprake van een mailinglijst.

Heb je er zelf eentje gemaakt? 

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.