Ga naar inhoud

aankoop nieuwe laptop met afneembaar scherm/mat/15""


bastet

Aanbevolen berichten

  • Reacties 57
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

dank je wel, ik zie het dan wel verschijnen; denk je dat dit nog voor vandaag zal zijn? Ik ben niet voortdurend aan mijn pc, vandaar de vraag en ik wil hen zeker niet lang laten wachten vooraleer ik iets doe of antwoord geef. het si per slot van rekening eindejaar en als ik hulp krijg ben ik al voldoende dankbaar; dat mag dus ook na neiuwjaar als eht voor hen beter zou passen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, bastet zei:

denk je dat dit nog voor vandaag zal zijn?

Moest het niet de laatste dag van het jaar zijn dan zou er zeker iemand op post zijn. Kijk om de paar uur maar je mails maar eens in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgende programma's mag je verwijderen.

 

Performancer : is een echte bedreiging voor je systeem.

Start Menu 8 : werkt waarschijnlijk niet correct. Er zijn meldingen van ontbrekende bestanden en dus kan je dit beter verwijderen. Je kan het eventueel later opnieuw installeren.

 

 

We gaan 577bf0efb8088-FRST.png Farbar Recovery Scan Tool (FRST64.exe) opnieuw gebruiken.

  • Download de bijlage fixlist.txt en plaats het bestand op je bureaublad.

fixlist.txt

  • Dubbelklik op FRST64.exe om de tool te starten.
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk op de Fix knop.
  • Na de fix wordt een logbestand gemaakt (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan je volgend bericht.

 

Een handleiding via een filmpje van PC Helpforum kan je HIER vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij nader inzien kan je onderstaande ook beter verwijderen.

Google Toolbar for Internet Explorer
EasyPDFCombine Internet Explorer Homepage and New Tab

 

Indien je bepaalde software niet verwijderd krijgt, kan je altijd eens REVO uninstaller (klik erop) proberen.

Handleiding in bijlage. Handleiding Revo Uninstaller

 

Lukt het om FRST uit te voeren met de fixlist?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan klik je gewoon op OK en daarna op doorzoeken. Alles wat daarna gevonden wordt moet je laten verwijderen. Dat zal in twee stappen gaan en wellicht zul je zelfs daarna nog de computer opnieuw moeten opstarten om de opruiming af te ronden.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.