Ga naar inhoud

aankoop nieuwe laptop met afneembaar scherm/mat/15""


bastet

Aanbevolen berichten

  • Reacties 57
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

de man sprak van tussen de 50 en 100 euro maximum; de vraag is echter of een nieuwe ventilator, als dat nodig zou zij, nog kan aangekocht worden; iemand een idee misschien? Dan kan ik hem dat al aanbieden moest het nodig zijn, want ik kan mijn laptop niet echt missen

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, bastet zei:

de vraag is echter of een nieuwe ventilator, als dat nodig zou zij, nog kan aangekocht worden; iemand een idee misschien?

Dat kan niemand beter weten dan de hersteller zelf hé.

Link naar reactie
Delen op andere sites

en nu...... vraagt de kluns, tjonge toch zeg.... ik tracht een backup te maken volgens de hierboven aangegeven procedure..... maar ik kom niet verder dan free download en dan niets meer; niets betekent dat ik word uitgenodigd om andere dingen te doen dan aangegeven in de handleiding en ik geraak er ook niet over... dus....

vooraleer ik volgende week mijn laptop naar de winkel doe, vermoed ik dat een volledige backup wel aangewezen is .... het is meer dan een jaar geleden en weet ok niet meer goed hoe dat ik dat best doe.... dus.... een beetje raad zou weeral heel erg welkom zijn.

Gaat naar een externe harde schijf van 500tb, waar ook al enkele backups van 2014/2015/2017 op staan en die als ik ze bekijk precies niet helemaal volledig zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

en nog een bijkomende vraag... in mijn verkenner zie ik plots iets van telenet recordings verschijnen; ag ik dit weg doen en hoe komt dit dat dit in mijn pc verschijnt, want daar heb ik nooit iets van gevraagd

zou het kunnen dat dit er automatisch op komt nadat ik wifi heb gekregen?

prtscr in bijlage

 

sorry hé mensen, maar weet echt niet beter hoor

dc8f4f.docx

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, bastet zei:

en nu...... vraagt de kluns, tjonge toch zeg.... ik tracht een backup te maken volgens de hierboven aangegeven procedure..... maar ik kom niet verder dan free download en dan niets meer; niets betekent dat ik word uitgenodigd om andere dingen te doen dan aangegeven in de handleiding en ik geraak er ook niet over... dus....

je komt dus op deze pagina terecht: https://www.backup-utility.com/download.html

Daar klik je op de blauwe knop met download freeware.

Er opent dan een kader waar je je email adres moet ingeven en klik vervolgens op download now.

Als je eerst op de knop drukt, zie je beter waar je het e-mai adres moet ingeven.

Hiermee schrijf je jezelf in voor de nieuwsbrief; dat is een voorwaarde om het bestand te downloaden.

Zodra je de eerste nieuwsbrief ontvangt, kan je jezelf weer uitschrijven via de link in de nieuwsbrief.

 

Sla het bestand op en volg dan verder de handleiding van Droske.

 

16 minuten geleden, bastet zei:

en nog een bijkomende vraag... in mijn verkenner zie ik plots iets van telenet recordings verschijnen; ag ik dit weg doen en hoe komt dit dat dit in mijn pc verschijnt, want daar heb ik nooit iets van gevraagd

zou het kunnen dat dit er automatisch op komt nadat ik wifi heb gekregen?

Zelf heb ik geen telenet maar het lijkt er op dat het gaat om verwijzingen of bestanden van programma's die je hebt opgenomen.

De lokatie DC 8F:4F:B0 doet mij vermoeden dat het inderdaad om de schijf gaat van je digibox, digicorder of hoe dat ding ook noemt waar de opgenomen programma's bewaard worden.

Ik zou er in elk geval niks van verwijderen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.