Ga naar inhoud

Alles weg in E: en F: drive ook op back up


ruud

Aanbevolen berichten

Wat ik ook heb is dat er gegevens in de E: staan die open gaan en leesbaar zijn, maar als ik ze sleep naar andere schijf F: ze niet beschikbaar zijn.

 

 

Mijn excuses maar probeer zoveel mogelijk info te geven, maar mijn vrees wordt groter en groter dat ik de E: F: en D: zal moeten formateren?

En alles uit de maand oude back up halen ? Wat een kleine ramp is vooral voor bepaalde gegevens zoals de complete collection list.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, ruud zei:

Nu is het nog erger geworden, is herstart en de E: nog de F: zijn niet meer te zien?

Ofwel heb je iets fout gedaan, ofwel is die schijf stervende:

Download CrystalDiskInfo naar het bureaublad (het downloaden begint automatisch een vijftal seconden nadat je op de link hebt geklikt !! ).

  • Dubbelklik op CrystalDiskInfoPortable_x.x.0.paf.exe en klik vervolgens op OK.

  • Kies Nederlands en klik vervolgens op OK, nu wordt het programma uitgepakt in een nieuwe map op je bureaublad.

  • Plaats nu een vinkje bij de optie CrystalDiskInfo Portable starten en klik op Voltooien.

  • Of open de aangemaakte map en klik met de rechtermuisknop op CrystalDiskInfoPortable.exe en kies voor Als administrator uitvoeren.

  • Wanneer het programma geopend is, zal het gegevens van je harde schijf tonen.

  • Let op: Vergroot het venster zodat alle informatie goed zichtbaar is.  Van iedere schijf is het resultaat toonbaar via de tabjes bovenaan.

  • Wat is het resultaat van deze test? ... Open de tabjes één voor één en maak er met het knipprogramma een afbeelding van, die kan je dan in je volgend bericht hier in je topic plaatsen.

CrystalDiskInfo.JPG.c9d4e30bb503e126de05e65486322eec.JPG

 

1 uur geleden, ruud zei:

De twee delen E: en F: heb ik gemaakt omdat ik op de E: alles opzet wat daarna toch gewist wordt, bv foto's die nog moeten bewerkt worden doe ik op de E: schijf en dan de goeie versie op de F: opslaan.

Daar heb je toch geen afzonderlijke partities voor nodig. Tijdelijke data kun je toch gewoon in een afzonderlijke map opslaan. En waarom sla je bestanden op om ze dan weer te wissen? Heel vreemd.

 

Ik heb je Windows kennis fout ingeschat. Ik denk dat je hoogdringend je Windows kennis moet bijwerken hoor. Eerder ben je moeilijk te helpen.

Je pc blijk een grote puinhoop te zijn.

Je wil ook een snelkoppeling naar een bestand openen dat er niet meer staat. Het gaat daar dus om een "loze" snelkoppeling. Ken je het verschil tussen een snelkoppeling en een bestand?

 

Gelieve a.u.b. niet meer te bumpen. Na ieder antwoord van mij plaatst u er meerdere na elkaar en dat mag niet, zie forumregels. Dat is voor ons absoluut onwerkbaar. Hou je antwoorden zo bondig mogelijk en gericht op wat we vragen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, zal proberen dit proberen te vermijden. 

Kort waarom sla ik bestanden op om te verwijderen, wel ik ben verzamelaar van jack Daniels flessen. Nu +800 in collectie en neem steeds foto van iedere kant is x4 dan maak ik daar een panorama foto van deze wordt dan bewaard in excel file voor verzekering. 

aangepast door ruud
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat komt er van als je verder springt dan je stok lang is hé. Je moet nu boeten voor je eigenwijsheid.

40 minuten geleden, ruud zei:

BEN LEEK IN DEZE DINGEN. 

Een rede temeer om eens goede raad aan te nemen en niet te blijven vasthouden aan foute principes en gewoonten.

 

Wat gebeurt er als je wil opstarten? Wat ziet of hoort u dan? Maak eventueel eens een foto van het scherm waar de pc bij "blijft staan" en plaats die in je volgende antwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, ga mee met jouw kennis, ik probeer zelf ook omdat ik niet steeds wil mensen lastig vallen.

Ondertussen heb ik de HDD 2000gb seagate,uit pc gehaald en hem terug online gekregen.

 

internet, mail, netflix enzo werkt, nu laat ik het aan u over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.