Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Vriendelijk verzoek: whitelist www.pc-helpforum.be in je adblocker.

Beste bezoeker. Je ziet deze tekst omdat een adblocker, plugin of andere software onze advertenties blokkeert. PC Helpforum helpt jaarlijks gratis duizenden mensen met computerproblemen. Deze website en server kunnen we enkel onderhouden dankzij de inkomsten uit advertenties. Vandaar een vriendelijk verzoek: whitelist onze site zodat we jullie gratis verder kunnen helpen. Klik hier om te lezen waarom en hoe je kunt whitelisten.

Liesbeth*

Wise Care

Aanbevolen berichten

Wie kan me vertellen of Wise care een goed of minder goed programma is.

Kon het downloaden een pro voor 6 maand via giveagiftaway of zoiets.

Maar de meningen verschillen vandaar mijn vraag.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Wise Care bevat een aantal onderdelen die voor een moderne PC absoluut overbodig zijn. Enkele onderdelen zal je ongetwijfeld als nuttig kunnen ervaren, maar zullen de snelheid van je PC absoluut niet verhogen. Tune-Up-programma's doen sowieso weinig aan je PC (in tegenstelling tot wat ze zelf beweren). Indien je enkel de nuttige zaken (cleanen bestanden en eventueel register) behoudt, kan je net zo goed voor de gratis versie van CCleaner gaan. Mocht je toch beslissen om Wise Care te downloaden, kijk dan uit met ongewenste programma's die bijkomend aangeboden worden tijdens de download en/of installatie.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

• Topicstarter
  •    3

Ik heb het dus gelijk verwijderd en nu Defraggler 2.22.995 gedownload is een onderdeel van CCleaner is die Defraggler wel oke??

Want de w10 heeft geen schijfdefragmmentatie meer zoals ik heb begrepen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
    12 minuten geleden, Liesbeth* zei:

Want de w10 heeft geen schijfdefragmmentatie meer zoals ik heb begrepen

Denk eraan dat (moest je er eentje hebben) een ssd-schijf NIET moet gedefragmenteerd worden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

• Topicstarter
  •    3

Zover ik weet heb ik geen SSD schijf zou zo ook niet weten hoe ik er achter kan komen. 

Dit is allemaal zo nieuw voor mij heb deze pc nog geen week sorry dus voor de vele misschien onnodige vragen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Geeft niets hoor: zo zijn we toch allemaal begonnen?  (ik toch :) )

Als je deze pc nog maar een week hebt, zou het wel eens een ssd kunnen zijn.

Wil je het weten? download dan ChristalDiskInfo  ,installeer het en zet het in gang.

Installeren: klik daar eerst op de blauwe knop Download

en dan op image.png.ce146cd5ea72b16755f89a86ed2ff86f.png installeer het dan en zet het in gang (openen, uitvoeren)

Ik weet niet hoeveel schijven jij in je systeem hebt, in dit plaatje zijn er 3 schijven. Ze worden alledrie links boven in het kadertje getoond.

Is er maar één dan wordt er daar maar één getoond.

Is het een ssd, dan zie je het rechts (zie ellipsje)

door bovenaan op een andere schijf te klikken (als je er meer dan één hebt), krijg je de gegevens van de andere schijven en kan je gaan kijken of het ssd's zijn of niet:

image.png.caa364604719774f0912bb9bf331d0e6.png

Vragen? Stel ze maar hé !

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
    Geplaatst: (aangepast)

Via dit tooltje kan je zien wat er allemaal in je pc zit.

Link

Post eventueel de resultaten hier.

Edit: download de gratis versie.

aangepast door dotchiejack

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Gast
    Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.