Ga naar inhoud

Bij Youtubevideos bevriest laptop en schakelt uit


Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb zojuist een uur genomen en achter elkaar filmpjes afgespeeld. In tegenstelling tot voor de schoonmaakbeurt geen enkel probleem ervaren. Het lijkt dus helemaal in orde te zijn. Nogmaals onwijs bedankt!! Ik zal, mocht het zo blijven werken, over een week even een update geven in dit topic.

 

Groet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Dat is mooi, kijk het maar even aan en blijft het goed gaan mag je de laatste stap doen.(na dat je de update heb gegeven.)

 

Malwarebytes kan je laten staan en één maal in  de week (na te hebben geupdate) je pc mee scannen.

Hier de handleiding hoe je Mbam instelt als gratis: https://www.pcwebplus.nl/phpbb/viewtopic.php?f=325&t=21101

 

Met het onderstaande tool ruim je de tools op die we hebben gebruikt:

 

Download 51a5ce45263de-delfix.pngDelfix - Alternatieve downloadlink by Xplode naar het bureaublad.

 

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.

Zet een vinkje  voor het volgende item:

  • Remove disinfection tools

 

59d6689e080a8-Screenshot-2017-10-5_Delfi

Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.

Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft je echter niet te plaatsen.

Note: Start je pc hierna opnieuw op, mochten er nog programma's of log bestanden aanwezig zijn mag je die handmatig verwijderen.

Maak indien nodig ook een nieuw herstelpunt (als je die aan heb staan) Handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Graaf Jvd zei:

Hallo,

 

Heb even een paar dagen met andere browsers gewerkt. Ging uitstekend! Helaas toch vanmiddag uitgevallen, maar blijf wel met andere browsers werken.

Dat is goed meer kan ik niet voor je betekenen, maar gelukkig doet hij het wel beter  :top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.