Ga naar inhoud

Installatieproblemen bij WINDOWS 10


Lugcar

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Wooh er is 25 GB aan onnodige bestanden verwijderd dat geeft al een beste opruiming:

EmptyTemp: => 25 GB tijdelijke gegevens verwijderd.

 

 

We gaan verder met opruimen, je bent goed bezig lees weer eerst de stappen door en voer ze dan uit:

Stap 1.

Download 536cf876403ee-AdwCleaner_Icon.pngAdwCleaner by Malwarebytes naar het bureaublad.

Klik met de rechtermuisknop op AdwCleaner en kies voor de optie RunAsAdmin.jpgAls administrator uitvoeren.

  • Klik vervolgens op de knop Nu scannen.
  • Wanneer de scan gereed is klikt u vervolgens op de knop Reiniging en Reparaties.
  • Klik vervolgens in het informatiescherm op Schoonmaken en nu opnieuw opstarten.
  • Nadat de computer opnieuw is opgestart wordt AdwCleaner automatisch geopend, klik op Logbestand bekijken.
  • Plaats dit logbestand als bijlage in het volgende bericht.
  • (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[C00].txt.)

 

 

Stap 2.

5ab37027cf10c-Screenshot-2018-3-22_gehac
 
Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie RunAsAdmin.jpgAls administrator uitvoeren.

  • Zorg dat de volgende optie is aangevinkt: addition.png
  • Druk op de knop Scannen.
  • Na de scan worden 2 logbestanden gemaakt (FRST.txt en Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg deze log bestanden als bijlage toe in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 104
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hallo,

 

Chrome was zo besmet (de programma's die je gebruikt is malware) dit klink vervelend maar als de pc schoon moet worden is dit toch echt nodig om te verwijderen.

Is hier mee te leven want malware vrije bladwijzers kan je weer opnieuw erop zetten.

De icoon kan je weer opnieuw erop zetten en vast pinnen aan je taakbalk kijk of Chrome geupdate moet worden.

 

Ben je dingen kwijt wat je had willen bewaren en zo ja welke?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

oei, abbs, nu vraag je me wat, ik had tientallen bookmarks, vooral van heel veel YouTube tutorials van allerlei zaken, video, houtbewerking, graphics en special effects,  die bookmarks waren in feite een een verzameling van gebruiksaanwijzigingen , een kleine ramp als die echt weg zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Lugcar zei:

ik heb deze week nog mijn bookmarks ge-saved, maar ik vindt deze niet mer terug.

Kijk hier eens:

 

Windows verkenner openen: Computer>>>Lokale schijf (C:)>>>Gebruikers>>>"De gebruiker">>>AppData>>>Local>>>Google>>>Chrome>>>User Data

* Je moet wel "verborgen items" aan hebben staan https://www.windows-helpdesk.nl/verborgen-bestanden/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Lukt dit ook niet:

 

Windows verkenner openen: Computer>>>Lokale schijf (C:)>>>Gebruikers>>>"De gebruiker">>>AppData>>>Local>>>Google>>>Chrome>>>User Data

* Je moet wel "verborgen items" aan hebben staan https://www.windows-helpdesk.nl/verborgen-bestanden/

 

 

Ik begrijp dat je dan ook een youtube account heb staan ze daar ook niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Lugcar zei:

ik denk dat ik mij vergist heb, het was een schijf-image van de c-schijf dat ik maakte : C_SCHIJF IMAGE 09-01-2019.img en deze staat op mijn G-schijf. 

Indien de tip van abbs niet lukt, ga dan naar het bestand C_SCHIJF IMAGE 09-01-2019.img. Klik er met de rechter muisknop op en kies Naam wijzigen. Opgelet.....wijzig alleen de extensie img naar iso.

Klik nogmaals met de rechter muisknop op het bestand C_SCHIJF IMAGE 09-01-2019.iso en kies voor Koppelen.

De image zal nu als drive met een schijfletter toegankelijk zijn in je verkenner.

Ga nu in die gekoppelde schijf naar de locatie die abbs je aangewezen heeft om je bookmarks op te sporen. Ik heb dat pad iets vervolledigd, deze dus "AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default."

Normaal staat daar een bestand met de naam Bookmarks en eentje met de naam Bookmarks.bak. Kopieer dat laatste bestand naar je bureaublad en wijzig de extensie van die naam van bak naar html.

Nu kun je dat bestand vanuit je Chrome browser importeren. Daarvoor klik je in de rechter bovenhoek van Chome op het icoontje met de drie puntjes.

Klik nu achtereenvolgens op Bladwijzers > Bladwijzers en Instellingen importeren.

Verwijder alle vinkjes behalve bij Favorieten en desgewenst ook bij Opgeslagen wachtwoorden. Laat de andere absoluut niet aangevinkt!!! Zie onderstaande afbeelding:

700045996_ChromeBookmarksimporteren(2).JPG.4dd316f0b40115c8f0ac87d9c4872f4e.JPG

 

Als bron selecteer je HTML-bestand met bladwijzers. Zie afbeelding

2042100491_ChromeBookmarksimporteren(1).JPG.c3fd0edc22be9c2f032f10136692802b.JPG

 

Klik op Bestand kiezen.

1292933575_ChromeBookmarksimporteren(3).JPG.db5e5eb485261014507c611c704049ad.JPG

 

Navigeer nu in het geopende verkenner venstertje naar je bureaublad, selecteer (klik 1x) het bestand Bookmarks.html en klik op Openen

1916046147_ChromeBookmarksimporteren(4).JPG.f40653fed58dcadd3eadabdd4cc6dd6d.JPG

 

Wacht de uitvoering van de actie even af.

Als alles goed is verlopen, heb je nu je bladwijzers terug.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.