Ga naar inhoud

SDHC 8GB Scan Disk kaart wordt niet meer herkend


Aanbevolen berichten

23 uren geleden, kweezie wabbit zei:

Probeer eens om het groepsbeleid uit te schakelen.

Ik had die tip geplaatst omdat bovenstaande als tip werd gegeven, en omdat in Windows Home niet standaard aanwezig is.

Wat er aangepast moet in specifiek jouw probleem weet ik niet.

 

Als je het geheugenkaartje in de kaartlezer plaatst wat zie je dan in de verkenner bij desbetreffend station? Maak er een printscreen van en plaats die in je volgend bericht.

Zie je een melding in apparaatbeheer, dat je bereikt door met de rechtermuisknop op de windows knop te klikken en dan in het snelmenu op apparaatbeheer te klikken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

clarkie,

 

bij verkenner is het kaartje niet te zien, bij apparatenbeheer verschijnt de melding:

 

Het stuurprogramma voor dit apparaat is geblokkeerd en kan niet worden gestart omdat het niet compatibel is met Windows. Neem contact op met de hardwareleverancier voor een nieuw stuurprogramma. (Code 48)

Klik op 'Naar oplossingen zoeken' als u gegevens over dit apparaat naar Microsoft wilt verzenden en wilt kijken of een oplossing beschikbaar is.

 

2019-01-13.png

Schermafdruk 2019-01-13 19.04.02.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Levert het iets op als je klikt op de knop naar oplossingen zoeken...

 

Kan je ook eens een afbeelding maken van de tab stuurprogramma.

Op de tab stuurprogramma kan je ook klikken op de knop bijwerken. Levet dat iets op?

 

Ga naar het tabblad Details.

hardwareids.png

Onder Eigenschap: kies je Hardware-id's.

Onder Waarde: rechtsklik op de eerste regel en kies kopiëren, plak vervolgens deze gegevens in je volgende bericht.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kweeze wabbit,

drukken op oplossingen geeft

 

Het stuurprogramma voor dit apparaat is geblokkeerd en kan niet worden gestart omdat het niet compatibel is met Windows. Neem contact op met de hardwareleverancier voor een nieuw stuurprogramma. (Code 48)

Klik op 'Naar oplossingen zoeken' als u gegevens over dit apparaat naar Microsoft wilt verzenden en wilt kijken of een oplossing beschikbaar is.

 

bij drukken op bijwerken komt als aktie dat het stuurprogramma is bijgewerkt.

als je online naar een oplossing gat zoeken wordt er verwezen naar Windows update en de zegt dat de pc is bijgewerkt.

 

Ik kan enkel nog een schermafdruk maken van het ingevoegde. schermafdruk reageert niet meer zoals gevraagd.

 

het gevraagde adres is :

PCI\VEN_10EC&DEV_5209&SUBSYS_073D1025&REV_01

2019-01-14.thumb.png.00c4819bc5d7f6f3b42a6b1df0c590c6.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar deze pagina: https://www.realtek.com/en/component/zoo/category/card-reader-solutions-card-reader-controllers-software

Klik op het downloadsymbool van de eerste lijn  Card reader driver for XP,Vista,Win7,Win8,Win8.1,Win10

Vul je email adres in en klik op download file.

Hou je mailbox in de gaten want je krijgt een mail met een link om de driver te downloaden.

LET OP: de link is slechts 5 minuten geldig.

Vul de oplossing van de opgave in en klik achteraan de lijn op go om de download te starten.

Sla het bestand 0007-RtsXStor_10.0.370.188.zip op.

Pak het bestand uit en dubbelklik op setup.exe om de installatie te starten.

 

Laat maar weten of het iets heeft uitgehaald.

Link naar reactie
Delen op andere sites

kweezie wabbit en clarkie ,

 

Bedankt voor de driver. Ik heb met volle teugen van mijn eindejaarsvakantie foto's kunnen genieten :) Een dikke mercie.

In bijlage zie je bij apparatenbeheer dat de blokkering door groepsbeleid geschrapt is.

Je ziet er ook mijn Samsung gsm staan, echter op verkenner verschijnt die niet en kan ik ook de foto's van mjn gsm en mini sd kaart niet zien. 

Wat raad u aan om down te loaden zodat ik wel kan synchroniseren tussen pc en Samsung gsm ?

 

Bedankt ,

 

Buffalodiehard

2019-01-15 (1).png

2019-01-15.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.