Ga naar inhoud

help


thermoske

Aanbevolen berichten

Heb hier geen Packard Bell of afbeeldingen van deze BIOS.

In dat tabblad zie je normaal Set Supervisor Pasword staan, selecteer deze optie en druk op Enter, eerst zal je het paswoord moeten intypen wat er nu gebruikt word en dan pas kun je het paswoord verwijderen. probeer gewoon eens met het paswoord leeg te laten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit probleempje is opgelost kan je nu ook nog zeggen hoe ik deze terug zet naar fabrieks instellingen of anders hoe ik opsstart van usb maar ben bang van die security boot  

 

hij heeft de laptop naar mij gegeven omdat er veel rommel opstaat en heel traag geworden is 

 

dit is de reden om een nieuwe windows 10 terug te zetten 

maar ben al blij dat de bios al opgelost is ze 

 

thermos 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, thermoske zei:

kan je nu ook nog zeggen hoe ik deze terug zet naar fabrieks instellingen of anders hoe ik opsstart van usb maar ben bang van die security boot  

 

hij heeft de laptop naar mij gegeven omdat er veel rommel opstaat en heel traag geworden is 

Met alle respect hoor, maar dat hoort basis kennis te zijn als je aanvaardt om een dergelijke taak uit te voeren. In uw plaats zou ik het risico niet nemen om een goede vriend kwijt te spelen.

Ik vind je wel moedig hoor.

aangepast door droske
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.