Ga naar inhoud

uitvallen


Marter834

Aanbevolen berichten

Vreemd; mijn laatste bericht is verdwenen :hmmmm:

Ik ga proberen het te recontrueren.

 

Op 17/1/2019 om 21:10, Marter834 zei:

Is deze pagina openbaar voor iedereen?

Ja maar dat kan geen kwaad.

 

Ik zie in het logje dat je 2 anti-virusprogramma's hebt: Microsoft Security Essentials en Avast.

Alhoewel Avast is uitgeschakeld, zijn er toch nog processen die mee opstarten.

Daarom is het beter om Avast te verwijderen.

  1. Download avastclear.exe op uw computer
  2. Start Windows in Veilige Modus
  3. Open (voer uit) het deinstalleer-hulpprogramma
  4. Als u Avast in een andere dan in de standaardmap heeft geinstalleerd, navigeert u daar dan heen. (Opmerking: Weest u voorzichtig! De inhoud van elke map die u kiest zal worden gewist!)
  5. Klik REMOVE
  6. Herstart uw computer

 

Doe daarna een registeropruiming met CCleaner.

Laat dan weten of het iets heeft opgeleverd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, Marter834 zei:

Vraag: formateer ik met cc cleaner (hoe veel keer,)voor  het herinstalleren of met iets anders?

 

1 uur terug, kweezie wabbit zei:

Met CCleaner kan je niet formatteren.

Met CCleaner kan je wel programma's verwijderen, schijfopruiming en registeropruiming doen maar niet formatteren.

 

Ik vermoed dat TS de functie gegevenswisser bedoelt.

 

2019-01-19_10h05_45.png.6bd0f967d6e42632054b27ba05b0e8e9.png

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal wel in Ntsf staan (d in fat 33), nee gegevens wissen vooraleer te herinitialiseren, of doet microsoft dat zelf op vraag?

Het is me nogal onduidelijk welke mogelijkheden van herirtialiseren ik uiteindelijk (welke versie)bereik.

(na veilig stellen van gegevens uiteraard op externe hd)

Heb nu avast gedesinstalleerd en heb reg controle dgedaan met cc cleaner ;

Maar wat hierboven geschreven is is niet van mij :Kan je verduidelijken etc.. is van iemand anders.;

Na de register consultatie en herstellen van is de computer  mogelijk stabieler.

ik weet niet of hij beter werkt.. Hier typen is alvast slechter dan gisteren.

ik moet er telkens uitgaan (2x windows +D na mekaar)).

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de installatie van windows heb je de mogelijkheid om de doelschijf (waar windows op moet komen) te formatteren, dan hoef je dat vooraf zelf niet te doen.

Als Windows is opgestart, zal die toch nooit de schijf formatteren waarop het geinstalleerd is.

 

Voor meer informatie over het installeren van windows 7, kan je dit topic eens nalezen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.