Ga naar inhoud

Kan Wifi wachtwoord voor B-Box-3 niet invullen


K5

Aanbevolen berichten

Wat zijn dan volgens jou de aangewezen progamma's of software?

µTorrent, PatchMypc, Snaildriver, Wise Disk Cleaner, zijn software programma's die al jaaaren op mijn PC staan, zonder enig probleem.

Ik vermoed enkel van zogauw dat ik de Versie 1809 van Windows erop heb staan dat ik die problemen heb.

aangepast door K5
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Ga naar de map Downloads open die en sleep het programma FRST daaruit naar het bureaublad!

 

63-20180328-003bd2.png
Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.

 

5af7f4ba11a8a-Screenshot-2018-5-10_tekstfixlist.txt<==klik hierop.

  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie RunAsAdmin.jpgAls administrator uitvoeren.
  • Druk op de Fixen knop.
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.

Een handleiding via een filmpje van Farbar Recovery Scan Tool kan je HIER vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, K5 zei:

Wat zijn dan volgens jou de aangewezen progamma's of software?

Geen van allen! Ze zijn volstrekt overbodig en kunnen alleen maar voor heibel zorgen.

 

Nu over naar collega abbs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, K5 zei:

Mogelijk een goede link met info over Versie 1809 Build 17763.253:

https://bit.ly/2RAGsGh

Ik vrees dat het wel degelijk aan de versie nr. ligt. 

Hier ben ik ook bang voor, de fix heeft niet geholpen jammer genoeg.

 

Heb je nog de mogelijkheid om terug te gaan naar een eerdere versie: https://nl.ccm.net/faq/1729-windows-10-terugzetten-naar-een-eerdere-versie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17/1/2019 om 14:36, droske zei:

Dat u zich met µTorrent veel miserie op de hals kunt halen zal u wel bekend zijn hé.

 

Programma’s als  PatchCleaner, SnailDriver, Restore Point Creator, Winaero Tweaker en Wise Disk Cleaner zijn niet alleen totaal overbodig maar leiden vroeg of laat tot beschadigingen van je systeem.

 

Het verwondert me daarom ook niet dat u met het voorgelegde probleem zit hoor.

;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uren geleden, abbs zei:

Hier ben ik ook bang voor, de fix heeft niet geholpen jammer genoeg.

 

Heb je nog de mogelijkheid om terug te gaan naar een eerdere versie: https://nl.ccm.net/faq/1729-windows-10-terugzetten-naar-een-eerdere-versie

Naar aanleiding van je tip heb ik mijn externe disk eens onderzocht naar back-ups.

Ik heb er inderdaad nog een back-up van vorig jaar op gevonden en vandaag eb ik deze terug gezet.

Alles werkt nu naar behoren.

Programma’s als  PatchMypc, SnailDriver, Winaero en Wise Disk Cleaner, µTorrent, enz.. , werken nog uitstekend.

Ik heb met Ccleaner alles opgeruimd alsook het register ermee opgezuiverd.

Bedankt voor je hulp!

Voor mij is dit opgelost!!

aangepast door K5
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • abbs sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.