Ga naar inhoud

Problemen vervangen HD


Aanbevolen berichten

 

16 uren geleden, droske zei:

Of wil je deze pc om zeep helpen om toch maar een nieuwe te kunnen kopen?

Neen :)

 

16 uren geleden, droske zei:

Ja, maar je bent op eigen houtje met iets bezig waar je totaal geen ervaring mee hebt en zonder eerst om raad te vragen...

Ja was iets te enthousiast. 

 

Nu, heb het weer in orde gekregen. 

 

Dus het overklokken. Waar kan ik dat nakijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 57
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

38 minuten geleden, Micha Vandenbroele zei:

Nu, heb het weer in orde gekregen. 

Graag wat meer duidelijkheid. Wat heb je precies gedaan i.v.m. je intentie om iets aan de koelong van de processor te doen.

Zo gedetailleerd mogelijk!

 

Over die eventuele overclocking hebben we het later wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waardeloos filmpje. De belangrijkste handeling wordt er overgeslagen.

 

Ik weet dus nog niet wat je precies gedaan hebt, maar ik ga niet meer aandringen.

Als je het niet wil vertellen dan kan ik je niet meer verder adviseren.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ma komaan Droske. Ik wil serieus wel vertellen wat ik gedaan heb. Net zoals het filmtje Ma dan eerst eraf gehaald en terug opgestoken. Die koelpasta ofzo niet gedaan. Jou advies is meer dan welkom en ik ben je daar dankbaar voor. daarom een uitgebreid verslag:

1: Klemmen 90 graden gedraaid.

2;Koeler eruit. 

3: Problemen gehad om hem er terug op te krijgen.

4: afvragen welk advies je me zou geven. Kijk dat gedetailleerd advies wil ik je geven maar dat doe ik naar mijns inziens.

 

Verder weet ik er gewoon niet meer over te vertellen.

 

Indien je je advies toch niet meer wil geven is dat jammer :) Ik ^probeer telkens dankbaar te zijn voor uw advies wat je vrijwillig doet. Maar ik krijg het gevoel dat ik telkens moet opletten wat ik zeg.

Grts

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je net gedaan hebt zoals in dat filmpje dan heb je ook de processor verwijder gehad en dat zeg je niet.

Het ergste is echter dat je de koelpasta niet vernieuwd hebt en dat is nu net datgene wat ik je had willen vragen te doen alvorens aandacht te schenken aan een al dan niet overclocked zijn van de CPU.

Het is namelijk denkbaar dat de koelerpasta verhard is ten gevolge van overtemperatuur. En naarmate je CPU langer aan een hogere temp blootgesteld wordt neemt de verharding van die pasta toe en verhoogt de temperatuur nog meer, enz.

Lees hier eens:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.