Ga naar inhoud

printer werkt niet meer in windows 10


francist

Aanbevolen berichten

Ik had alles gedaan wat er in het artikel staat. De printer is nu ook terug te vinden op de computer van mijn vrouw, ze kan opdrachten versturen, zij komen ook op haar computer op het scherm bij de printers in configuratiescherm, maar niet bij mij en de printer reageert niet, doet niets!

De computer van mijn vrouw werkt me Vista en die van mij met windows 10

Link naar reactie
Delen op andere sites

alles uitgeprobeerd zonder resultaat.

Ik heb echter rechtstreeks gebeld naar OKI center. Ze hebben mij daar een universele driver aan de hand gedaan. Dan heb ik in plaats van de printer te installeren op mijn computer hem geïnstalleerd op de computer van mijn vrouw (onder vista) nu kan ik wel naar de printer bij mijn vrouw printen. 't Wordt even aanpassen, maar beide computers kunnen nu opnieuw printen, dat is wat de bedoeling was. In ieder geval hartelijk dank voor de geboden hulp, zonder dat was ik niet zo ver gekomen.

 

jullie mogen het probleem (hoewel eigenlijk niet opgelost) toch als afgesloten beschouwen. Maar de vista computer kan nog steeds niet in de gedeelde mappen van de windows 10 computer. wel in de map openbaar. Omgekeerd kan dat wel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, francist zei:

Maar de vista computer kan nog steeds niet in de gedeelde mappen van de windows 10 computer. wel in de map openbaar. Omgekeerd kan dat wel!

Hierover zou je een nieuw onderwerp kunnen starten, ik weet er geen oplossing voor misschien iemand anders,

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • abbs sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.