Ga naar inhoud

Indy De Jong

Aanbevolen berichten

27 minuten geleden, stegisoft zei:

Download eens Treesize (klik)

Klik met de rechtermuisknop op Treesize en dan als administrator klikken.

Kies bij Directory uw partitie en maak daar een screen van zodat we duidelijk kunnen zien wat hier aan de hand is.

 

Ik kan niks downloaden op die pc omdat ik er niet inkom omdat hij dus opeens dat scherm aangeeft...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal moeilijk gaan Stegi?  (hij raakt zijn systeem niet meer in - of hij zou zijn disk aan een ander systeem moeten kunnen hangen... ?

 

42 minuten geleden, Indy De Jong zei:

Wat moet ik nu doen

even geduld hebben  :)

 

en graag ook antwoorden op deze vraag:

 

54 minuten geleden, Passer zei:

Betekent dit dat je er niets mee in zit dat je hele Windows wordt vernieuwd (ik bedoel wat men normaal een clean install noemt: in gewone mensentaal: je huidige windows wordt gewoon vervangen door een nieuwe - maar  met inbegrip van het verlies van al je eigen programma's (die geïstalleerd waren)  en je eigen instellingen (van die programma's, van je mailprogramma, van ... ) ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Passer zei:

Zal moeilijk gaan Stegi?  (hij raakt zijn systeem niet meer in - of hij zou zijn disk aan een ander systeem moeten kunnen hangen... ?

 

even geduld hebben  :)

 

en graag ook antwoorden op deze vraag:

 

 

Nee het maakt mij onderhand niet uit of hij volledig gereset word of niet... als hij het maar gewoon doet ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik probeer te achterhalen welke schijven er in je PC zitten en waar Windows staat m.b.v. diskpart.

 

Geef in diskpart geen andere commando's dan die hieronder!

 

Geef het commando diskpart . Geef Windows toelating als het daarom vraagt.

 

Typ list disk gevolgd door enter en noteer het resultaat (of maak een foto)

Typ list volume en noteer het resultaat (of foto)

Typ exit om diskpart af te sluiten

 

14 minuten geleden, Indy De Jong zei:

het maakt mij onderhand niet uit of hij volledig gereset word of niet


Als je een volledige herinstallatie doet (wat waarschijnlijk in jouw geval het eenvoudigste is), moet je wel beseffen dat je dan AL je persoonlijke bestanden verliest (foto's, tekstdocumenten, e-mails,..), waarvan je geen back-up hebt.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, nokiaprox zei:

Ik probeer te achterhalen welke schijven er in je PC zitten en waar Windows staat m.b.v. diskpart.

 

Geef in diskpart geen andere commando's dan die hieronder!

 

Geef het commando diskpart . Geef Windows toelating als het daarom vraagt.

 

Typ list disk gevolgd door enter en noteer het resultaat (of maak een foto)

Typ list volume en noteer het resultaat (of foto)

Typ exit om diskpart af te sluiten

 


Als je een volledige herinstallatie doet (wat waarschijnlijk in jouw geval het eenvoudigste is), moet je wel beseffen dat je dan AL je persoonlijke bestanden verliest (foto's, tekstdocumenten, e-mails,..), waarvan je geen back-up hebt.

 

Ik wil hem best resetten stonden nml alleen games op en die kan ik via steam weer downloaden.

 

Pc resetten doet hij niet via het troubleshoot menu> reset this pc

 

En ik heb geen windows op een usb sticks hier of iets.

15492942066401474121861.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, nokiaprox zei:

Ben je zeker van die SSd in je systeem ? Diskpart ziet slechts 1 schijf van 1 TB.
Als ik dit zo zie, lijkt mij een compleet nieuwe installatie hier de beste oplossing.
Wacht nog even de reactie van Passer af.

Oke ben benieuwd. Weet alleen niet hoe dat moet nu het niet via reset this pc kan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indy,

je doet vraagtekens bij mij rijzen: je vertelde dat je een SSD van 'ongeveer 200 GB' in je systeem had - euh... waarom zei je dat / waarop baseerde jij je?  (want dit kan van belang zijn bij het hernieuwen van je systeem)

 

Enne: heb je er idee van hoe je moet opstarten vanaf een DVD en/of een usb-stick?

 

Tevens: ga al eens op verkenning op deze pagina en daar klik je dan dit plusje open:  image.png.7d9440fc5d9566d4ded811417493cded.png

 

lees dat eens goed na en kijk of je kan volgen. Ergens bij dat punt kan je ook dit nog openklikken:   Het hulpprogramma voor het maken van installatiemedia en kijk ook eens of je denkt dat je dat aan kan.

 

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, Passer zei:

Indy,

je doet vraagtekens bij mij rijzen: je vertelde dat je een SSD van 'ongeveer 200 GB' in je systeem had - euh... waarom zei je dat / waarop baseerde jij je?  (want dit kan van belang zijn bij het hernieuwen van je systeem)

 

Enne: heb je er idee van hoe je moet opstarten vanaf een DVD en/of een usb-stick?

Ik heb een ssd (als het goed is het is een platte soort telefoon vormig ding) van 1 tb en een d schiif van 200 gb..

 

Geen idee hoe en wat met usb...

Enige links?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Indy De Jong zei:

Ik heb een ssd (als het goed is het is een platte soort telefoon vormig ding) van 1 tb en een d schiif van 200 gb..

 

1 zitten die allebei in je PC ingebouwd? of is eentje ervan extern, gezien Nokiaprox al zei:

3 uren geleden, nokiaprox zei:

Ben je zeker van die SSd in je systeem ? Diskpart ziet slechts 1 schijf van 1 TB.

2 en dus herhaal ik even mijn vraag: waarom zei je dat / waarop baseerde jij je?

 

enne: klik even op "deze pagina" in mijn vorige post?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.