Ga naar inhoud

gegevensrecuperatie outlook 2010

Aanbevolen berichten

Hallo,

Mijn pc is onlangs gecrasht. De harde schijf werkte totaal niet meer.

Hij werkte met windows 7 en outlook2010.

In outlook had ik een aantal archiefmappen waarin emails gesorteerd en bewaard werden. Ook de agenda werd ingevuld (en loopt terug tot 2003). 

Normaal maak je een pst bestand om te exporteren (backup) naar een externe harde schijf.

Om een of andere reden is de laatste backup niet gemaakt en is de vorige verdwenen van de externe hd.

Probleem dus.

Na datarecuperatie heb ik een lijst aan bestanden van de gecrashte schijf. 

Kan ik daarmee iets aanvangen, hoe ga ik te werk, waarnaar ga ik op zoek?

Link naar bericht
Delen op andere sites

• Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
      40.072
    • Meeste online
      1.765

Nieuwste lid
    james58harley
    Registratiedatum
  • Gerelateerde inhoud

• Door KthrineS
      Halle allemaal

Hopelijk kunnen jullie me verder helpen met dit probleem ... Ik heb het internet al afgezocht en vind gewoon niet wat ik nog kan doen. 
      Gisteren kreeg ik via mijn hotmail-adres plots een e-mail van het Microsoft-accountteam met een beveiligingswaarschuwing. Iemand anders zou mogelijk toegang gehad hebben tot mijn account en nu moest ik mijn identiteit bevestigen met een beveiligingsvraag en mijn wachtwoord wijzigen. In het begin vond ik dat wat vreemd en ben ik gaan googlen of dit wel 'echt' was. Maar ondertussen kreeg ik ook een smsbericht met dezelfde boodschap en een twee e-mail met dezelfde boodschap. Toen ik mij wilde inloggen op mijn e-mailadres moest ik effectief mijn identiteit bevestigen via een verificatiecode die naar mijn gsmnummer verstuurd werd. Dit lukte allemaal en ik gaf de code in, maar hierna lijk ik een 'fout' scherm te krijgen waar gewoon mijn e-mailadres op staat. Het is gewoon een blanco scherm met de lay-out van microsoft en mijn e-mailadres. Ik kan dus niet verder naar het beantwoorden van die vraag of het wijzigen van mijn wachtwoord. Iemand enig idee wat ik kan doen of hoe dit komt?

Na wat googlen heb ik gezien dat ik mijn account kan herstellen, maar ik krijg steeds het bericht dat ze onvoldoende gegevens hebben om mijn identiteit te herstellen. Ik kan via mijn gsm nog in mijn mailapp naar de laatst verstuurde mails en ontvangen kijken, (dit is een vraag die ze stellen) dus ik vraag me af wat ik nog moet invullen om te bewijzen dat het effectief mijn account is?! Ik kan alles nog bekijken in de app, maar ontvang natuurlijk geen e-mails meer.

Alvast bedankt voor de hulp ...
    • Door grayskull70
      Hallo,

Al een hele lange tijd heb ik problemen met dat mijn PC zomaar uitvalt. Ik heb van alles gedaan en ik heb  tot nu toe nog niks erover gevonden, misschien dat iemand mij hier kan helpen.

Alvast bedankt.

Logboek:
      Bron: Kernel-Power
      Gebeurtenis-ID: 41
      Taakcategorie: 63

Eventdata:
          BugcheckCode 0     BugcheckParameter1 0x0     BugcheckParameter2 0x0     BugcheckParameter3 0x0     BugcheckParameter4 0x0     SleepInProgress 1     PowerButtonTimestamp 131892697460975455     BootAppStatus 0     Checkpoint 0     ConnectedStandbyInProgress false     SystemSleepTransitionsToOn 1     CsEntryScenarioInstanceId 0     BugcheckInfoFromEFI false     CheckpointStatus 0  

• Door SealWithIt
      Goedenavond,

Ik heb sinds kort een groot probleem met mijn computer, elke keer als ik mijn computer opstart begint mijn monitor vage versies van de bijhorende beelden te laten zien. Het is lastig uit te leggen dus hier heb ik een paar afbeeldingen.

Telkens als deze vakjes op het beeldscherm verschijnen, is er geen motie naast het bewegen van mijn muis, bij sommige gevallen word het beeldscherm zwart en na een aantal keer re-start mijn computer automatisch. 

Ik heb denk ik 2 mogelijke aanleidingen gevonden.

Optie 1: Elke keer als het beeldscherm zwart wordt krijg ik dit bericht: Display Driver has stopped working and has recovered. Display driver NVIDIA Windows Kernel Mode, Version 416.34 stopped responding and has recovered.
      Ik denk dat het mogelijk hier mee te maken kan hebben.

Optie 2: Ik heb een onbetaalde gedownloade versie van Windows 8.1 die misschien niet al te goed functioneert

Ik kan dus maximaal een halve minuut mijn computer bedienen totdat hij re-start. Ik kan wel zonder problemen in de bios dingen veranderen.

Mijn onderdelen zijn:
      amd fx 8350 wraith
      asus 970 pro gaming/aura
      gigabyte geforce gtx 1060

Ik weet voor de rest niet hoe ik dit probleem kan oplossen, daarom hoop ik graag een antwoord terug te krijgen.
      Alvast bedankt.
    • Door pmaris
      Hallo,
      ik wil graag één van mijn Outlook-agenda's (mijn professionele, niet mijn privé-agenda) synchroniseren met mijn IPhone 7 via ITunes. Ik werk met Outlook voor Office 365. Als ik in ITunes op het icoontje van mijn IPhone druk en dan Instellingen - Info, krijg ik het scherm om agenda's te selecteren (zie bijlage). Aangezien ik niet alle agenda's wil synchroniseren, wil ik de optie "geselecteerde agenda's" aanvinken, maar dat lukt dus niet. Iemand enig idee hoe dat komt? Een andere vraag: kan je ergens instellen in welke richting de synchronisatie moet verlopen (van desktop naar IPhone, van IPhone naar desktop of beide richtingen)? Ik herinner me dat je dat in een vroegere versie van ITunes (meerder jaren geleden) kon kiezen. Is dat nog zo? Alvast hartelijk dank voor eventuele tips.
      Met vriendelijke groeten,
      Paul

• Door Tom Konings
      Hallo iedereen ^^

Ik heb hulp nodig met mijn pc ; die crasht heel erg vaak. Hij valt dan simpelweg uit zonder melding, bluescreen of restart.
      Het gebeurt het vaakste bij het laden van dingen, zoals het opstarten van een spel, maar ook bij het spelen van een zwaarder spel als subnautica. Ik denk dat het iets te maken zou kunnen hebben met het oververhit raken van de processor ofzo alleen heb ik daar nog geen bewijs voor kunnen vinden. Als het erg warm is en ik start hem meteen weer op na een crash lukt dat niet en crasht hij opnieuw voor dat hij bij de desktop kan komen. 

Hier nog wat specs :
      Grafisch : AMD Radeon R9 200
      Processor : AMD FX- 4100 Quad core processor, 3,6GHz
      8 Gb Ram
      x64 besuringssysteem en processor
      Moederbord : asus hybrid cfx

Alles behalve de videokaart is wel al zes jaar oud...zal er zeker iets mee te maken hebben. 
      Hier twee screens van de betrouwbaarheidsgeschiedenis en het Event log van windows.

Alvast bedankt!

Tom

• Nieuwe aanmaken...