Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

kenwoodje

wat te doen aan phishing mail

Aanbevolen berichten

wat te doen aan  phishing mail

continu die troep,wat is er aan te doen.

het gaat om Ziggo mail, 😡heb al diverse keren contact gehad maar tot op heden geen resultaat

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

2 uren geleden, kenwoodje zei:

regel aanmaken snap ik niet

waarom vraag je het dan niet?  :)  - welke server gebruik je? (telenet, skynet,.. ?)

1 uur terug, kenwoodje zei:

helpt toch niet

toch zeker niet als je 't niet probeert....  :frown1: (en geen geduld hebt? )

48 minuten geleden, kenwoodje zei:

dit soort gedoe  info@youup.pt

zo iets is zelfs snel met een regel te 'regelen'..

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Ziggo zal er wel iets aan doen (vermoed ik), maar niet zo snel als jij verwacht.

Ziggo ken ik niet, maareuh...   deze had iets dergelijks - steek in dat topic je licht eens op?

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.