Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen.

Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

kenwoodje

wat te doen aan phishing mail

Aanbevolen berichten

• Topicstarter
  •    30

IK KEN HET ALLEMAAL NIET EN STEEDS ANDERE 

dus het is zo en weinig aan te doen

en betaal niet voor een programma

gooi er maar een slotje op het is niet anders dank u

aangepast door kenwoodje

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

betaal niet voor een programma

Had je de moeite genomen om de aangereikte info door te nemen zou je weten dat er een gratis versie bestaat voor 1 emailadres.

Het feit dat je veel spam ontvangt is volledig jou fout omdat je te lichtzinnig met je mailadres hebt omgesprongen.

Je hebt van passer heel degelijke info gekregen en je kan de gratis versie van mailwasher  gebruiken. Als je de moeite doet om de gegeven info toe te passen ben je binnen een maand van of zo van de spam verlost, ja het vergt nu eenmaal wat inspanning.

Wat ik ook zou doen is eens checken of je email adres en je wachtwoord op een gehackte lijst voorkomen. (dit wil niet noodzakelijk zeggen dat jij gehacked bent)

Is het raak dan weet je dat je gegevens ergens op het web te grabbel zijn gegooid en is  het aanbevolen om direct je wachtwoord te veranderen.

Link mailadres check  
    Link wachtwoord check

Hier nog wat info over mailwasher

Om spam te voorkomen kan je in sommige gevallen gebruik maken van een tijdelijk mailadres.

Deze b.v.

Maar zoals altijd.

Je kunt een paard wel naar het water brengen, maar je kunt het niet verplichten te drinken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

kan mailwasher niet downloaden

Deze link was alleen om aan te tonen dat er een gratis versie bestaat.

Je kan Mailwasher HIER downloaden.

Je krijgt eerst de pro versie die je een tijd gratis mag gebruiken. (hoelang weet ik niet direct) Op het einde van de trial wordt er gevraagd als je de pro versie wilt aanschaffen, zeg je nee dan gaat mailwasher automatisch over naar de gratis versie (met de beperking van max 1 account) de bestaande zwarte en witte lijst blijf echter behouden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Ja dat is voldoende als  je hoofdadres tenminste deze is waar je alle rommel op krijgt.

Nu is het kwestie van de boosdoeners op de zwarte lijst te zetten. (vraagt wat werk in het begin)

Eenmaal op de zwarte lijst gaan ze automatisch naar de prullenbak van Mailwasher als je de email wast., en heb je er geen last meer van.

De witte lijst gaat door naar je mail client.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
  • Topicstarter
  •    30

oke had er al een op de black list gezet , mailadres copy / plak en bevestigen.

we wachten het even af ze komen met bosjes,zijn net muizen .

ps.   ik kan ook meerdere mail adressen toevoegen neem ik aan?

aangepast door kenwoodje

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

ik kan ook meerdere mail adressen toevoegen neem ik aan?

Tijdens de trial periode wel, met de gratis versie niet meer, gratis versie is beperkt tot 1 account.

Wat bedoel je met copy plak?

in mailwasher de boosdoeners aanklikken en op de duim naar beneden klikken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...