Ga naar inhoud

PC Helpforum wenst u fijne feestdagen!

PC Helpforum wenst u een fantastisch en gezond 2021 toe!

Mailwasher hoe werkt het , of is er een andere optie?

Aanbevolen berichten

• Reacties 77
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

Met dank aan porrelaar voor de ondersteuning    @kenwoodje   Dank voor jouw feedback. Op verzoek hier het  

het is gelukt mensen,heb het even getest ,heb er nu totaal 4 op thunderbird. dat werkt vele malen beter dan die Ziggo mail,veel scherper op spam en onkruid.   er kan een slotje op weer

Thunderbird herkent uit zichzelf al diverse spam en phishing mails en zal die automatisch verplaatsen naar de map Spam. Maar je moet Thunderbird daarbij in het begin ook helpen. Thunderbird heeft

Geplaatste afbeeldingen

Je kunt ook 'die zooi met bepaalde mailadressen'  naar de prullenbak sturen, en de prullenbak instellen meteen verwijderen of na xx dagen,

Die zooi met bepaalde e-mailadressen zal nog voor een korte tijd blijven komen, maar als ze merken dat je niet erop klikt of opent, dan stoppen ze met sturen.

Wacht even . . . , ik ga mijn andere laptop met MailWasher even opstarten . . ., laat jou ze weten . . . over een uur of zo . . . . :pray:

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 minuut geleden, iEscape zei:

Je kunt ook 'die zooi met bepaalde mailadressen'  naar de prullenbak sturen, en de prullenbak instellen meteen verwijderen of na xx dagen,

Die zooi met bepaalde e-mailadressen zal nog voor een korte tijd blijven komen, maar als ze merken dat je niet erop klikt of opent, dan stoppen ze met sturen.

Wacht even . . . , ik ga mijn andere laptop met MailWasher even opstarten . . ., laat jou ze weten . . . over een uur of zo . . . . :pray:

oke dat is makkelijker,we horen het wel 👍

Link naar bericht
Delen op andere sites

Bij het begin moet je veel werk verrichten, maar na een tijd hebt je plezier van.

MailWasher Free heb ik speciaal gebruik voor een @outlook.com e-mailadres.

Ik krijg nooit meer spamberichten. Maar dat ligt ook aan jouw eigen gedrag, hoe zorgzaam bent je met jouw e-mailadres(sen). Plaatst op Internet nooit jouw e-mailadres en nooit klikkerdekliklak op elke link die je tegen komt.

E-mailadressen van mijn Apple ID, Microsoft ID en andere belangrijke ID, gebruik ik niet en nooit voor andere zaken.

Hier is MailWasher Free zo juist geüpdatet naar update versie 7.12.1

Als je in jouw Postvak IN een bericht krijgt van een 'slechte' e-mailadres, klik met de rechtermuisknop erop en vervolgens Voeg afzender toe aan zwarte lijst.

307929203_ScreenShot04-09-19009.PNG.18dafb848556935bf9ee39b44dbac773.PNG

Dat doe je met elk zooi e-mailadres; na verloopt van tijd zie je bij: tabbald Instellingen - Spam gereedschap -> Zwarte lijst -> tab Zwarte lijst, een aantal van die ‘ slechte’ e-mailadressen.

Bij tab Opties kunt je naar wens instellen.

Na verloop van een tijd herkent MailWasher Free die ‘ slechte’ e-mailadressen.

Meteen foetsie zoals je wilt is niet mogelijk.

Het is ook een freeware, of de Pro versie meer kan, dat weet ik niet.

Bij de Pro versie is het mogelijk voor meerdere e-mailadressen.

Spam gereedschap -> Zwarte lijst -> tab Externe zwarte lijsten, kunt je zelf van dat soort adressen toevoegen.

1991785406_ScreenShot04-09-19013.PNG.602633b293c9c69bdfdbc3f1de60404c.PNG

Spam gereedschap -> Zwarte lijst tab Opties: lees de info daar.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...