Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Vriendelijk verzoek: whitelist www.pc-helpforum.be in je adblocker.

Beste bezoeker. Je ziet deze tekst omdat een adblocker, plugin of andere software onze advertenties blokkeert. PC Helpforum helpt jaarlijks gratis duizenden mensen met computerproblemen. Deze website en server kunnen we enkel onderhouden dankzij de inkomsten uit advertenties. Vandaar een vriendelijk verzoek: whitelist onze site zodat we jullie gratis verder kunnen helpen. Klik hier om te lezen waarom en hoe je kunt whitelisten.



Aanbevolen berichten

  • Topicstarter
  •    1

    Ik heb  geen boxen, met speakers bedoel ik die ingebouwd zijn in mijn laptop. Mijn oortjes doen het ook want ik kan ze gewoon gebruiken op alle andere apparaten. Ik heb af en toe geprobeerd met oordopjes opnieuw er in en er uit maar er kwam via mijn oordopjes en de speakers geen geluid. Ik probeer nu na die update weer wat mij in het andere topic is verteld te doen, misschien werkt het. 

    Deel dit bericht


    Link naar bericht
    Delen op andere sites


  • Topicstarter
  •    1

    Wat moet ik bij die dingen doen? BIj volume mixer kan ik niks behalve zien dat ik alles op 100% heb staan en niet gemute, bij geluidsproblemen oplossen gebeurt er niks, ook niet na 20 keer. Bij geluiden kan je niks fixen, je kan alleen instellen. Bij geluidsinstellingen kan je dingen veranderen maar dan hoor ik nog niks en ruimtelijk geluid doet niks.

    Deel dit bericht


    Link naar bericht
    Delen op andere sites

    Graag merk, model en type van uw pc of laptop

    Bij laptop ziet je onderkant op de etiket welk model en type het is.

    Bij Medion is dat msn nr

     

    Klik met de rechtermuisknop op start en dan Windows Powershell (admin) klikken.
    Kopieer onderstaande tekst en plak het achter >
    sfc /scannow 
    Daarna nog eens onderstaande tekst doen:
    DISM /Online /Cleanup-Image /RestoreHealth
    Daarna nog eens dit doen:
    sfc /purgecache

     

    Herstart de pc of laptop

    aangepast door stegisoft

    Deel dit bericht


    Link naar bericht
    Delen op andere sites

    Doe mee aan dit gesprek

    Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

    Gast
    Reageer op dit topic

    ×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

      Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

    ×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

    ×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

    ×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


    Logo

    OVER ONS

    PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

    ×
    ×
    • Nieuwe aanmaken...

    Belangrijke informatie

    We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.