Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Vriendelijk verzoek: whitelist www.pc-helpforum.be in je adblocker.

Beste bezoeker. Je ziet deze tekst omdat een adblocker, plugin of andere software onze advertenties blokkeert. PC Helpforum helpt jaarlijks gratis duizenden mensen met computerproblemen. Deze website en server kunnen we enkel onderhouden dankzij de inkomsten uit advertenties. Vandaar een vriendelijk verzoek: whitelist onze site zodat we jullie gratis verder kunnen helpen. Klik hier om te lezen waarom en hoe je kunt whitelisten.

Aanbevolen berichten

Iets anders, Chrome (desnoods 'n reset via de 3 puntjes boven rechts: Instellingen-Geavanceerd-Resetten en opruimen-Instellingen terugzetten.....-Instellingen Resetten) En heeft een eigen Flash Player, speel daar eens een youtube clip op. Verder heb je Audacity, door op de volumemeters een Lkl te geven zouden die signaal moeten geven (bij juiste instelling) en bij elke audio(cd,youtube, enz)dat bezig is.

Als je jack aansluiting stuk is kan je nog altijd via je usb en externe geluidskaart er geluid uit krijgen, is niet duur.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

• Topicstarter
  •    1

De manier van stegisoft werkte eerst maar toen was hij weer gecrashed en nu werkt niks. Ik heb hem 5 uur aan laten staan om te updaten en opnieuw op te starten, ik heb de oude manier 10 keer geprobeerd en er gebeurt nog steeds niks. Ik had gisteren voor een half uurtje geluid en toen was hij weer gecrashed en toen had ik geen geluid meer.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
    Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.