Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Vriendelijk verzoek: whitelist www.pc-helpforum.be in je adblocker.

Beste bezoeker. Je ziet deze tekst omdat een adblocker, plugin of andere software onze advertenties blokkeert. PC Helpforum helpt jaarlijks gratis duizenden mensen met computerproblemen. Deze website en server kunnen we enkel onderhouden dankzij de inkomsten uit advertenties. Vandaar een vriendelijk verzoek: whitelist onze site zodat we jullie gratis verder kunnen helpen. Klik hier om te lezen waarom en hoe je kunt whitelisten.

Allekabels

Prijsvraag: Win één DAB+ radio t.w.v. €44,95 - GESLOTEN

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Deze prijsvraag is afgelopen. De winnaar is Dasle , hij krijgt snel bericht met instructies.

Wij gaan één DAB+ radio ter waarde van €44,95 weggeven.  Het enige wat je hiervoor hoeft te doen is een reactie plaatsen op het bericht. Vertel ons waarom jij de winnaar van dit product zou moeten worden. De origineelste reactie zal beloond worden*. Om het wel leuk te houden vragen we om maar één keer te reageren. Je hebt tot 15 april 15:00 uur om te reageren daarna sluiten we de Allekabels.be prijsvraag.

dab-radio-voorkeurzenders-10-dab-en-10-f

DAB+ radio kopen? Bekijk via de onderstaande link het ruime aanbod van Allekabels.nl:

https://www.allekabels.be/audio_accessoires/dab_radio.html

*Indien er minder dan vijf reacties gepost worden gaan wij de prijs niet verloten, moedig je mede-forumleden aan om ook mee te loten naar de prijs!

aangepast door Allekabels

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Omdat we graag geen gekraak meer horen als we aan het werk zijn en we steeds nieuwe streepjes moeten tekenen bij onze zenders. 

Eerlijk toegeven dit beestje is aan vervanging toe:

41040024-B3D3-43D4-8669-FF827E440E56.thumb.jpeg.b721c10221482aad778f7110662e318f.jpeg

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Wel, 'k doe ook eens mee zie: moest ik diè hebben, dan kon de Oprichter van PCH misschien beter horen wanneer ik hèm een berichtje stuurde?  :xd:  :xd: 

(mmm... misschien niet het goede argument, want op die manier pleit ik ervoor dat die radio naar hèm gaat, terwijl ik eigenlijk zou willen dat hij deze richting uit zou gaan... :hmmmm: 

nu: nooit geschoten is altijd mis toch? - en ondertussen weet Karel ook dat ik nog dingen van hem verwacht :-) )

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Karel vindt dat zijn radio aan vervanging toe is, maar in mijn ogen heeft hij toch een redelijk modern apparaat.

Nee, dan ik. Mijn Erres KY576 buizenradio uit 1957 moet eerst een paar minuten opwarmen voordat hij geluid geeft en hij is bepaald niet portable te noemen:

5cadedb0de709-Erres_KY576_klein.png

Met de Denver - DAB33 kan ik voortaan ook buiten luisteren naar muziek. En dan misschien een ferm tegengeluid geven wanneer mijn buurman Nederlandse smartlappen laat horen via zijn radio... :xd:

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Eindelijk kan ik luisteren naar de constante kwaliteit van muziek en hoef ik mij niet meer te storen aan het storen ervan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)

Voordat ik een laptop had, was radio luisteren mijn voornaamste activiteit.

Sinds ik met tegenzin online ben gegaan (ik vind het nog steeds een maatschappelijk dwangsysteem), vind ik internetradio feitelijk het enige goede aan het internet.

Lang, lang, lang leve de radio!

De radio geeft, maar neemt niet.

Dit in tegenstelling tot TV en internet.

aangepast door Leono

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Met een DAB+ radio van Allekabels in je hand, kan je genieten van een storingsvrije ontvangst in het hele land.

Met deze geluidskwaliteit op en top kan het plezier niet meer op.

Nu kan ik zelf stoppen met zingen en hoef ik andere mijn gejank niet op te dringen. :rofl:

aangepast door Dasle

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
    Gast
    Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.