Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

james48

NVIDIA Update werkt niet meer

Aanbevolen berichten

• Topicstarter
  •    4
    1 uur geleden, abbs zei:

Deze drivers heb je nodig:

Dank je wel, ik heb het bestand gedownload maar het is niet volbracht. Ik denk toch dat de drivers eerst op een speciale manier Uninstalled moeten worden?

Het programma vraagt er niet om...

Installatie.png

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Hallo,

Heb je na het downloaden van de drivers stap 2. daarna uitgevoerd (de tool Display Driver Uninstaller uitgevoerd om alle oude drivers te verwijderen)

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
  • Topicstarter
  •    4
    3 uren geleden, abbs zei:

Heb je na het downloaden van de drivers stap 2. daarna uitgevoerd (de tool Display Driver Uninstaller uitgevoerd om alle oude drivers te verwijderen)

Na het downloaden heb ik de hieronder staande stappen uitgevoerd, de installatie wordt dan uitgevoerd in C:\NVIDIA\DisplayDriver\368.25\Win10_64\International

Er komt geen tool, Display Driver Uninstaller?

De stappen.png

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
  • Topicstarter
  •    4

Sorry, ik heb nu begrepen wat ik verder moet doen met het downloaden van de DDU Uninstaller, sorry voor de overlast.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

• Topicstarter
  •    4

Ik heb de procedure uitgevoerd met een nieuw DDU programma Uninstall DDU v18.0.1.1 zie bijlage, de computer ging ook in de veilige modus tijdens de uninstall.

Ik heb ook de DDU log meegesturrd, ik wacht even met installatie totdat je het hebt goedgekeurd svp.

Uninstall DDU v18.0.1.1.png

2019-04-13__17-18-24_DDULog.xml

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Hallo,

Verwijder die ook (handmatig via Programma's en onderdelen:) eens en geef door of dat is gelukt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
  • Topicstarter
  •    4
    15 minuten geleden, abbs zei:

Verwijder die ook (handmatig via Programma's en onderdelen:) eens en geef door of dat is gelukt.

De NVIDIA files zijn nu allen verwijderd via Reg Organizer, ook hier ging de veilige modus vaak aan!!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.