Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Allekabels

Prijsvraag: Win één 64 GB USB stick t.w.v. €17,99 - GESLOTEN

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Deze prijsvraag is afgelopen. De winnaar is Calvus, hij krijgt snel bericht met instructies.

Wij gaan één 64GB USB stick ter waarde van €17,99 weggeven.  Het enige wat je hiervoor hoeft te doen is een reactie plaatsen op het bericht. Vertel ons waarom jij de winnaar van dit product zou moeten worden. De origineelste reactie zal beloond worden*. Om het wel leuk te houden vragen we om maar één keer te reageren. Je hebt tot 13 mei 15:00 uur om te reageren daarna sluiten we de Allekabels.be prijsvraag.

usb-2.0-stick-64gb.jpg

USB stick kopen? Bekijk via de onderstaande link het ruime aanbod van Allekabels.nl:

https://www.allekabels.be/usb_Accessoires/usb_stick.html

*Indien er minder dan vijf reacties gepost worden gaan wij de prijs niet verloten, moedig je mede-forumleden aan om ook mee te loten naar de prijs!

aangepast door Allekabels

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Deze USB-stick zou ik goed kunnen gebruiken om er programma's op te zetten om mensen thuis te gaan helpen om hun pc virus vrij te krijgen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Om leuke filmpjes en andere dingen op te zetten en dan als ik van de wc kom tegen mijn baas te zeggen : "Sorry chef, maar strontium gaat voor"

Gaat hij niets van snappen en me laten gaan :-) :-) 

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

HeyHoi! Ik zou deze USB stick heel goed kunnen gebruiken voor school. De leerkrachten zullen blij zijn dat ik dan niet meer met het excuus kan afkomen "mijn hond heeft mijn huiswerk opgegeten." :D 

Of ie wel een usb stick zal lusten is dan nog de vraag :P

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

“Strontium” mag dan al een scheikundig element zijn met symbool Sr en atoomnummer 38 ..… (Wikipedia) 🙂 🙂

Voor mij zou deze USB-stick echter een fantastisch hulp zijn om er nuttige programma's, mijn zelfgemaakte richtlijntjes, handleidingen en Powerpoint presentaties op vast te leggen ten behoeve van de senioren die computerlessen komen volgen in het Dienstencentrum (LDC) van het lokale OCMW, waar ik al jaren als vrijwilliger actief ben.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Volgens de voorwaarden van deze prijsvraag moeten er voor 13 mei 15:00 uur minstens 5 reacties gepost worden, anders wordt de prijs niet verloot. De tijd begint nu te dringen (nog maar 2 uur en 1 kwartier te gaan tot de deadline!) en er waren tot nu toe slechts 4 reacties.

Een van de leden die al gereageerd had (ik zeg niet welk lid, maar zijn gebruikersnaam begint met een A en de tweede letters is geen B ) benaderde mij om daarom toch ook mee te doen. Nou vooruit, ik gun hem de kans om deze USB stick te winnen...

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Dat merk ken ik niet eens.

Dus wil ik wel eens proberen of het een goede merk is.

Tot op heden vind ik Scandisk de beste.

Dus aan jou om mij te overtuigen om dat ook te proberen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
    Gast
    Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.