Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Aanbevolen berichten

• Topicstarter
  •    1

Jammer dat ik niets meer hoor. 

Dank tot zover. Ik zal een ander email-programma gaan proberen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
  • Topicstarter
  •    1

Ik zie nu je laatste reactie: "in dat geval, enz.".

Wat bedoel je? Het programma Thunderbird verwijderen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)
    Ja, en dat is nu juist het probleem: ik kan niet in de Accountinstellingen. 

Dat vermeld jij zelf: 

Dus vermeld ik dan: in dat geval verwijderen.

Zo simpel als het kan: verwijderen en dan opnieuw installeren.

Nota: Welk mailprogramma dat je ook neemt: instellingen van account is altijd hetzelfde.

Nota: ik heb jou 21 uur eerder geholpen en dus had ik wel degelijk verder geholpen.

aangepast door stegisoft

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
  • Topicstarter
  •    1

Ik denk dat we elkaar verkeerd begrijpen: ik zag je reactie op pag.2 te laat, mijn excuses daarvoor.

Het probleem is dat ik niets met mijn account kan doen: als ik erop klik (links of rechts) om er iets aan te veranderen of om het te verwijderen, gebeurt er niets.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Volgens je eerste post heb je een profiel probleem.

Je kan het volgende  proberen.

Start Thunderbird in de veilige modus door de Shift toets ingedrukt te houden terwijl u de toepassing start.

Opgepast,wel degelijk Thunderbird opstarten in de veilige modus , niet Windows opstarten in veilige modus.

Laat de Shift toets los, normaal krijg  je een kader, daar Doorgaan in veilige modus kiezen

Bovenaan Help kiezen en daarna  Probleemoplossingsinformatie kiezen.

In het kader van Toepassingsbasics ga je naar Profielen en klik op about:profiles.

Klik nu op Een nieuw profiel aanmaken, je kan daar een naam kiezen voor je profiel.

Klik nu op voltooien.

Klik nu op instellen als standaard profiel.

Vervolgens Thunderbird normaal opstarten.

Je zal waarschijnlijk je account terug moeten instellen.

Maar dat zien we straks wel, eerst zien hoever we komen.😉

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
    Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.