Ga naar inhoud

Office 2010 - Outlook


Stef-W.

Aanbevolen berichten

Hallo daar,

vreemd probleem, alles van office 2010 werkt, enkel outlook niet :-( .

Alle updates zijn er, stond ingesteld met 2 Gmail accounts, dit wekte perfect, op de andere laptop werkt dit nog steeds prima.

Op deze pc al eens volledig verwijderd, reinstallatie gedaan, hulpprogramma gedaan, niet werkt om die outlook terug aan de praat te krijgen.

Krijd de melding dat de map niet gevonden kan worden???

 

Iemand oplossing voor mij?

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geef de locatie C:\Users\Gebruikersnaam\Documents\Outlook-bestanden

Of ga naar mijn documenten en daar ziet je outlook-bestanden;

 

Je vermeld niet welke Windows je hebt maar dit is voor Windows 10

 

Nota: waarom voegt je Gmail in outlook?

Dat is iets wat ik totaal niet begrijp.

Je kan toch perfect online doen.

 

 

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

het is inderdaad win 10, het feit dat ik gmail instel in outlook, is enkel voor het gemak van het bewerken van sommige dingen die ik ontvang, dus van geen belang :-) .

Alvast bedankt voor je antwoordt , maar als ik naar die locatie ga, wat moet ik er dan precies mee doen?

 

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden, dotchiejack zei:

Als het goed is zou Outlook moeten opengaan.

Als het lukt nieuwe snelkoppeling maken

klopt: eerst kijken of OUtlook het doet  (kan zoals Dotchie het zei, ook door dit pad: Program Files (x86) > Microsoft Office > Office15  (bij jou staat er natuurlijk de map outlook 10)

     en in die map zoek je de OUTLOOK.EXE op en zet die in gang.

     kom je in Outlook > maak van de outlook.exe een nieuwe snelkoppeling op je bureaublad/ in je taakbalk (oude verwijderen) (zoals Dotchiejack ook al schreef)

     kom je er niet in: outlook opnieuw installeren

 

krijg je een foutmelding: vertel even welke (screenshot als het kan)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

@stegisoft.

Neen ik kreeg hem niet gestart, alles terug verwijderd, later op het seizoen nog eens proberen te herinstalleren.

Dat ik maar na een maand antwoordt, tsja als je internationaal chauffeur bent, kan dit gebeuren hé 😉

Toch bedankt voor de hulp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had je bij verwijderen van outlook ook de volledige office verwijderen inclusief account?

Staat Windows update aan want office update wordt ook meteen meegeleverd.

 

Eigenlijk begrijp ik niet goed:

Je bent internationaal chauffeur en gebruik gewone outlook?

Waarom niet online zoals Gmail dat je overal kan gebruiken en bovendien ook nog met alle toestellen gelijktijdig?

Ik noem Gmail maar er zijn nog andere providers zoals outlook.com (klik)

Op die manier kan je met tablet, smartphones, laptop, pc enz. altijd en overal uw mails lezen en verzenden.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.