Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!


lichtje

traag laden van pagina's

Aanbevolen berichten

  • Topicstarter
  •    0

    scarlet zegt dat aan de lijn van proximus ligt .  als ik dit bekijk is dat internet nu zoals ervoor , dus we denken dat die down en upload snelheid al altijd zo moet geweest zijn want van zo'n speedtest wisten we niet. nu komt allemaal uit dat die down en upload toestand niet is zoals het zou moeten. we denken over te stappen naar telenet. dat is nog niet zeker. weet u welke de beste provitors zijn voor het internet ?

    Deel dit bericht


    Link naar bericht
    Delen op andere sites

    Geplaatst: (aangepast)
    Op 8/6/2019 om 15:58, lichtje zei:

    scarlet zegt dat aan de lijn van proximus ligt .  als ik dit bekijk is dat internet nu zoals ervoor , dus we denken dat die down en upload snelheid al altijd zo moet geweest zijn want van zo'n speedtest wisten we niet. nu komt allemaal uit dat die down en upload toestand niet is zoals het zou moeten. we denken over te stappen naar telenet. dat is nog niet zeker. weet u welke de beste provitors zijn voor het internet ?

    Ik kom niet uit Belgie, hierbij kan een andere helper je misschien mee helpen.

    Wacht even af op een antwoord.

    aangepast door abbs

    Deel dit bericht


    Link naar bericht
    Delen op andere sites

    Je hebt niet echt veel keuze hé.

     

    Scarlet gebruikt het netwerk van Proximus dat bij jou duidelijk niet goed werkt.

    Dus geen ADSL meer, maar kabel : Telenet of, naargelang je locatie, VOO.

    Deel dit bericht


    Link naar bericht
    Delen op andere sites

    Als het probleem bij de buitenlijn zit, moet proximus het oplossen.

    Het is wel scarlet die proximus moet inschakelen.

    Scarlet blijven "lastigvallen" tot die doen wat ze moeten doen: proximus inschakelen om de lijn op straat na te kijken en eventueel te herstellen.

    Deel dit bericht


    Link naar bericht
    Delen op andere sites
  • Topicstarter
  •    0

     ik heb nog eens een klacht ingediend en morgen woensdag komt er eindelijk een technieker van proximus. zal zien hoe het verloopt.

    Deel dit bericht


    Link naar bericht
    Delen op andere sites
  • Topicstarter
  •    0

    freedback : die technieker was langs geweest en het was die modem terug. ds opnieuw een andere nieuwe gevraagd. deze is nu aangesloten.

    de test gedaan en de resultaten zijn net hetzelfde. heel raar allemaal. ik ijk uit naar een andere provider. je mag er een slotje op deze topic plaatsen.

    bedankt voor jullie tijd en hulp.

    Deel dit bericht


    Link naar bericht
    Delen op andere sites

    Als het probleem niet opgelost is met een nieuwe modem, zit het in de buitenbekabeling.

    Daar is Proximus verantwoordelijk voor maar Scarlet moet de aanvraag doen om de buitenbekabeling te onderzoeken en eventueel te herstellen.

    Ik herhaal dus mijn vorig advies: Scarlet blijven "lastigvallen" tot die doen wat ze moeten doen: proximus inschakelen om de lijn op straat na te kijken en eventueel te herstellen.

    Deel dit bericht


    Link naar bericht
    Delen op andere sites

    Als de lijn in orde is en met een nieuwe modem nog geen verbetering, dan zit het misschien in de laptop zelf.

    Als ik goed gezien heb, gaat het om een ASUS laptop.

    Kan je het juiste model en type eens opgeven.

    Dan kunnen we op zoek naar (nieuwe) drivers voor je netwerkadapters.

    Deel dit bericht


    Link naar bericht
    Delen op andere sites

    Hallo lichtje,

     

    Is het mogelijk om met een ander apparaat je wifi/bedraad internet te testen.

    Een Smartfoon, een kennis met een laptop?

     

    Heeft die een goed signaal dan zijn we weer een stap verder.

    Deel dit bericht


    Link naar bericht
    Delen op andere sites

    Doe mee aan dit gesprek

    Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

    Gast
    Reageer op dit topic

    ×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

      Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

    ×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

    ×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

    ×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


    Logo

    OVER ONS

    PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

    ×
    ×
    • Nieuwe aanmaken...

    Belangrijke informatie

    We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.