Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen.

Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Mike9090

Laptop gaat soms vanuit de slaapstand zomaar aan.

Aanbevolen berichten

Soms zet ik mijn laptop in slaapstand als ik ga slapen en als de batterij bijna leeg is dan laad ik hem op maar als hij in slaapstand staat en hij laad op gaat hij soms aan 's nachts.  Als ik hem 's ochtends open klap staat hij al op het vergrendelscherm in plaats van dat het scherm nog aan moet en als ik hem ontgrendel staan al mijn bureaubladen bij elkaar.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

• Topicstarter
  •    1

Als ik met iets bezig ben en ik moet ergens heen of ga slapen doe ik hem in slaapstand zodat ik daarna gelijk verder kan als ik wakker word of thuis kom

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...