Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Dummy

USB card reader

Aanbevolen berichten

Beste forumleden,

Ik zou een USB card reader willen kopen om SD en Micro SD kaartjes te lezen met  Win 7.

Kan je eventueel enkele merken geven die daarvoor geschikt zijn omdat ik door het bos de bomen niet meer zie.

Dank u.

Dummy

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

• Topicstarter
  •    4

Bedankt kweezie wabbit Ik zal eens kijken of deze modellen werken met win7 en zo ja dan zal de keuze snel gemaakt zijn.

Groetjes,

Dummy

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)

Deze 2 modellen werken allebei op iedere pc met windows.

Welke windows versie maakt niet uit (dus ook op wondows 7).

Voor de smartphone en tablet ben je beperkt tot Android toestellen.

aangepast door kweezie wabbit

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
  • Topicstarter
  •    4

Nog beter, bespaart mij opzoekwerk. Ga hem direct bestellen.

Nogmaals dank voor het snelle en duidelijke antwoord op mijn vraag, maar dat zijn gewoon op PC Helpforum.

Tot de volgende keer.

Dummy

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

• Topicstarter
  •    4

Nadat ik 3 in 1- Type-C USB- Card Reader/Writer had bestelt ondervond ik dat het rechthoekige minikaartje niet paste in het toestel ,toen zag ik op de site van bol.com dat het voor een ander mini kaartje is. Mijn fout dus en reader retour verzonden zonder probleem.

Heb dan maar de andere reader besteld Phoco Kaartlezer (micro) SD met (micro) USB zwart Maar helaas bij aankomst past het rechthoekig kaartje er ook niet in. Dit type kaartje zit in mijn Samsuns s3 (ouder model). kan je mij helpen dit probleem op te lossen?

003.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
    Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.