Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

mercury2001

Medion laptop opstart probleem

Aanbevolen berichten

• Topicstarter
  •    0

Hallo, ja hoor, zeker nog een 8 mails heen en weer zonder oplossing; ik heb dan een voucher gekregen om de laptop op te sturen, 13 augustus; de herstelling zou maximum 15 dagen duren...; gisteren een mail ontvangen van eerste nazicht van de laptop, blijf in 'blijde' verwachting ! mvg, Alain

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

4 uren geleden, mercury2001 zei:

zeker nog een 8 mails heen en weer

Daar was ik zeker van dat hiermee je probleem niet kon opgelost worden.

4 uren geleden, mercury2001 zei:

ik heb dan een voucher gekregen om de laptop op te sturen

Nu gaat het in orde komen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
  • Topicstarter
  •    0

Hey, zopas nieuws gekregen van het SERVICE (?????), mijn laptop zou gebroken, gebarsten of gevallen zijn, ik citeer :"De behuizing van uw product vertoont schade (scheuren, breuken,afgebroken delen) die duiden op
    onoordeelkundig gebruik en uw productkan derhalve niet onder garantie worden gerepareerd."  Dit was zeker niet het geval! Vermoedelijk is er iets gebeurd in het transport of bij de hersteldienst of zijn ze met een verkeerde laptop bezig!  No-reply mail, betalende teledoon, foto's krijg ik niet, wel de rekening al dan niet herstellen,  zie pfd in bijlage, mvg, Alain

Kostenopgave2_0381245387.pdf Kostenopgave1_0381245387.pdf

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Heel vervelende zaak. Hebt u de laptop in de originele verpakking geretourneerd?

U zal echter begrijpen dat wij in deze geen stelling kunnen innemen omdat we niet kunnen weten hoe de vastgestelde schade tot stand is gekomen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
  • Topicstarter
  •    0

Hallo, de laptop werd in de originele verpakking en deze nogmaals in een 2de grotere, opgevulde kartonnen doos afgegeven aan DPD... foto's van de laptop bij aankomst krijg ik niet, enkel via een betaalnummer kan ik nog vragen stellen betreffende de toestand van de laptop,

mvg,

Alain

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
    10 uren geleden, mercury2001 zei:

enkel via een betaalnummer kan ik nog vragen stellen betreffende de toestand van de laptop,

Dat zou dan in tegenstelling zijn met wat Medion via hun website aangeeft. Binnen garantie > lokaal tarief. Met mijn Telenet abbo zou dat niets extra kosten!

image.thumb.png.e8e85a059b0a3cd8a0070ba3c02f1594.png

Ter uwer controle: https://www.medion.com/be/nl/service/contact/

Klik op die pagina op Hotline.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

• Topicstarter
  •    0

jaja, papier is gewillig .... op dat 02 nummer krijg ik te horen dat in het betaalnummer 0900 MOET gebruiken.... ze kunnen/willen mij niet doorschakelen, ze willen mij geen emailadres  (het andere is een no-reply emaildadres) geven van die 0900 dienst, het moet blijkbaar opbrengen

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Na het weekend zal ik het 02 nummer zelf eens testen. Om die test te kunnen doen heb ik echter het MSN nummer van je laptop nodig. Bezorg me dat daarom eens.

image.png.ed3ef33b4bdb1ccea5ccb5d44ff9f684.png

aangepast door droske

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
    Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.