Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Anoniem

Niet goed opgelet

Aanbevolen berichten

• Topicstarter
  •    0

Bedankt voor de suggesties, ik heb Windows 10 opnieuw ingesteld met behoud van mijn bestanden. Zal ik weer een logje maken met FRST?

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

10 uren geleden, Anoniem zei:

Bedankt voor de suggesties, ik heb Windows 10 opnieuw ingesteld met behoud van mijn bestanden. Zal ik weer een logje maken met FRST?

Dit is niet echt nodig want als het goed is moet Windows 10 weer goed werken, FRST is alleen nodig als je last heb van bv malware.

Dus zijn er nog problemen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
  • Topicstarter
  •    0

Op zich zijn er geen alarmerende problemen meer, bedankt daarvoor! Echter, hij is wel langzamer dan voorheen en de koeling is ontzettend aan het blazen terwijl ik alleen mijn email check en op het internet surf (geen films of geluidsbestanden afspelen). Wordt dat denken jullie misschien op een gegeven moment beter? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Hallo,

Kijk ook eens of er geen stof zit in de koel openingen, en bij sommige laptops zit een klepje dat je open kan maken om je koelvin na te kijken op stof.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
  • Topicstarter
  •    0

Hallo,

Bleek dat hij allerlei updates aan het installeren was, dus vandaar! Abbs bedankt voor het idee dat kan ik altijd nog doen. Ik krijg geen foutmeldingen meer. Wat mij betreft kan hier een slotje op! Bedankt Passer :-) Bedankt Abbs :-) 

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
    Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.