Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Amonra

Startmenu

Aanbevolen berichten

Windows 10

Het Linker kolom (lijst met programa's) in het Startmenu is verdwenen. Ik heb geprobeerd met slepen van het rechter deel het terug te krijgen,maar dat werkt niet.Hoe moet ik dit doen ???

amonra

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ga via Start naar Instellingen (tandwielicoontje).

Klik op Persoonlijke instellingen en ga naar Start (linker kolom).

Zet Lijst met Apps in Startmenu weergeven op AAN.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Topicstarter
  •    6

Ik heb de aanwijzingen gevolgd maar er gebeurd niets. Heb alles op uit gezet en daarna op aan . Niets dus daarna Pc herstart. maar geen verbetering. 

KnipselA.JPG

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

"Start in volledig scherm gebruiken" moet je UIT zetten.

Zet de instellingen eens zoals ik hieronder laat zien:

image.thumb.png.0d1b01d2c547f73c2a60577881bee09b.png

Helpt dat? Je hoeft daarna de pc niet eens te herstarten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Gast
    Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.